جمیری:

وزارت نفت به مسئولیت اجتماعی خود در خارگ عمل کند

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس گفت: با توجه به نقش جزیره خارگ در اقتصاد ملی، نفت باید به مسئولیت اجتماعی خود در قبال ساکنان و شاغلان در جزیره عمل کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران از دیدارش با مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان وزارت نفت برای پیگیری مطالبات ساکنان و شاغلین جزیره خارگ در حوزه بهداشت و درمان خبر داد و بیان کرد: هفته گذشته جلسه‌ای با حضور مسئولین بهداشت و درمان استان برای بررسی و برطرف کردن مشکلات مردم جزیره خارگ در حوزه سلامت برگزار کردیم که در آن آخرین وضعیت بهداشت و درمان جزیره واکاوی شد و برنامه ریزی‌هایی برای برطرف شدن مشکلات براساس اولویت‌ها و نیازمندی‌های ضروری مردم انجام گرفت.

او افزود: برای پیگیری مصوب‌های این جلسه، دیداری با دکتر هاشمی مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان وزارت نفت داشتیم و درخصوص وضعیت وخیم بهداشت و درمان در جزیره خارگ گفت‌وگو کردیم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی و همچنین بهینه سازی فضا‌های موجود باید دو برنامه کوتاه مدت و بلند مدت طراحی شود. در کوتاه مدت باید همه ظرفیت‌های موجود به بهترین وجه بهینه‌سازی شود تا گوشه‌ای از رنج و عذابی که ساکنان جزیره به دلیل فقر امکانات درمانی متحمل شده‌اند، کاهش پیدا کند.

وزارت نفت به مسئولیت اجتماعی خود در خارگ عمل کند

جمیری عنوان کرد: جزیره خارگ نقش استراتژیکی در اقتصاد ملی ما ایفا می‌کند و نفت باید عامل به مسئولیت اجتماعی خود در قبال ساکنان و شاغلان در جزیره باشد.


بیشتر بخوانید


او گفت: در نشست با مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان وزارت نفت درخواست تامین یک دستگاه آمبولانس دریایی برای انتقال بیماران در شرایط اورژانسی را مطرح کردیم و مقرر شد وزارت نفت در این خصوص بررسی‌ کند و اقدام عاجلی انجام دهد.

وزارت نفت به مسئولیت اجتماعی خود در خارگ عمل کند

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس یازدهم با اشاره به لزوم هماهنگی و هم افزایی میان دستگاه‌های مسئول در حوزه بهداشت و درمان جزیره خارگ، بیان کرد: بیمارستان صنعت نفت خارگ نیاز مبرمی به برخی تجهیزات دارد که فهرستی از این تجهیزات در اختیار مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان وزارت نفت قرار گرفت و مقرر شد در اسرع وقت با هماهنگی سازمان تامین اجتماعی برای تامین این تجهیزات اقدام شود.

جمیری عنوان کرد: خرید یک دستگاه آمبولانس، اختصاص یک دستگاه سی تی اسکن به بیمارستان صنعت نفت و تامین بخشی از هزینه‌های اورژانس هوایی از دیگر مواردی بود که در این نشست پیگیری شد و مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان وزارت نفت متعهد شد تا رسیدن به نتیجه این موارد را دنبال کند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.