آیت الله دری نجف آبادی عنوان کرد:

اربعین حسینی احیای حماسه عاشورا است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های نمازجمعه اراک گفت: اربعین حسینی احیای آرمان‌های بلند سید و سالار شهیدان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر اراک گفت: اربعین حسینی احیای حماسه عاشورا و آرمان‌های بلند سید و سالار شهیدان است.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: عاشقان کوی امام حسین (ع) که امسال توفیق زیارت أربعین نصیبشان نشد برای حفظ فرهنگ اربعین دل در گروی محبت اهل بیت داده و هر کجا که هستند سلام نثار کوی دوست کنند.

امام جمعه اراک با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان گرانقدر دفاع مقدس، اضافه کرد: انقلاب اسلامی مکتبی است که از قیام عاشورا نشأت گرفته و در مرز‌های میهن و سرزمین‌های اسلامی ادامه دارد.

او بیان کرد: تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران نشان از به رسمیت نشناختن حقوق حقه مردم ایران است و شیطان بزرگ بداند دوران زورگویی و یاغی گری به پایان رسیده و ملت ایران همچنان بر مواضع قدرتمندانه و انقلابی خود ایستاده است.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به بازگشایی مدارس و اهمیت تعلیم و تربیت اسلامی و نقش معلمان اظهار کرد: تربیت نسل‌های امروز و آینده در توسعه و پیشرفت آرمان‌های انقلاب اسلامی راهگشا است.

او با اشاره به واکسیناسیون کرونا ادامه داد: روند تزریق واکسن در کشور امید بخش است و امیدوارم به زودی تمام مردم ایران در برابر کرونا ایمن شوند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.