آیت الله دری نجف آبادی:

صدام‌های منطقه دنبال فتنه انگیزی هستند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره اظهار نظر‌های مقامات باکو گفت: صدام‌های منطقه دنبال فتنه انگیزی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،آیت الله دری نجف آبادی نماینده  ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر اراک در مصلی بیت المقدس با اشاره به برخی اظهار نظر‌ها از سوی مقامات باکو گفت: صدام‌های منطقه دنبال فتنه انگیزی هستند.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به اینکه باید کشور را قدرتمند نگه داریم افزود: ما اهل جنگ نیستیم و در دوران دفاع مقدس هم در ابتدا اهل درگیری نبودیم و این صدام بود که جنگ تحمیلی را آغاز کرد و ما دفاع جانانه‌ای مقابل تجاوز دشمن انجام دادیم.

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه ایران منافع ملی خود را به برنامه گرگ‌هایی که در پی تضعیف ایرانند گره نمیزند اضافه کرد: تحرکات اسرائیل در ایجاد سفارتخانه در بحرین مردود است و باید تحرکات این رژیم در اربیل، آذربایجان، بحرین و برخی نقاط دیگر را هوشمندانه رصد کنیم.

او با بیان اینکه نباید تسلیم فشار‌های آژانش و آمریکا شویم افزود: نباید کوتاه بیاییم و باید اقتدار از منافع کشور دفاع کنیم اضافه کرد: چرا اسرائیل غاصب هزاران کلاهک هسته‌ای دارد و ایران برای غنی سازی ۲۰ درصدی و کمتر از آن باید دچار مشکل شود؟

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی تحرکات اسرائیل غاصب در ایجاد سفارتخانه در بحرین را مردود دانست و گفت: باید با زیر نظر گرفتن تحرکات کور اسرائیل در اربیل، آذربایجان، بحرین و برخی نقاط دیگر، هوشمندانه رصد و عمل کنیم و باید اساس جمهوری اسلامی را بر قدرت و عظمت بنا نهیم که البته همینطور هم هست.

او قدرتمند بودن کشور را بااهمیت دانست و تصریح کرد: در ۱۰۰ سال اخیر هر جا که قوی بوده ایم دشمن به خود اجازه تعرض نداده است.

آیت الله دری نجف آبادی همچنین با تسلیت ارتحال عالم بزرگ آیت الله حسن زاده آملی جایگاه علمی آن مرحوم را والا برشمرد و در پایان خطبه‌ها به اهمیت جایگاه اربعین حسینی و زیارت امام حسین (ع) پرداخت.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.