عضو سازمان بسیج فرهنگیان:

اردوی راهیان نور در ۳ ماه آخر سال انجام می‌شود

ارغوانی گفت: برنامه ریزی شده است با بهتر شدن شرایط حاکم در کشور اردوی راهیان نور در ۳ ماه آخر سال انجام شود.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار ارغوانی عضو بسیج فرهنگیان در برنامه یاد یاران به مناسبت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای جنگ اظهار کرد: شرایطی که در دو سال گذشته در کشور حاکم شد، یکی از جا‌هایی که تحت تاثیر این شرایط قرار گرفت آموزش و پرورش بود، با حفظ روحیه ایثار و از خود گذشتگی معلمان درخشش جبعه تعلیم و تربیت را شاهد بودیم.

ارغوانی ادامه داد: هر ساله مقام معظم رهبری به پاس قدردانی از مقام معلم یک روز را در ۱۲ اردیبهشت به دیدار فرهنگیان اختصاص می‌دهند، اما زحمات معلمان در این ۲ سال باعث شد که امسال مقام معظم رهبری ۲ روز را برای قدردانی از زحماتشان اختصاص دهند.

عضو بسیج فرهنگیان گفت: طبق گفته رهبر معظم انقلاب معلم افسر سپاه پیشرفت کشور اگر پیشرفت کشور را سپاهی در نظر بگیریم معلم افسر و پایه ریز تمدن نوین است.

ارغوانی ادامه داد: طبق فرمایشات مقام معلم رهبر باید از نقش و شان معلمان صیانت شود، این کار را باید خود معلم، آموزش و پرورش و صدا و سیما انجام دهند.

او بیان کرد: رهبر انقلاب در جلسه‌ای که در شهریور ماه با فرهنگیان داشتند از کمک‌های همه جانبه آن‌ها در برگزاری انتخابات اسفند ۹۸ تقدیر و تشکر کردند.

عضو بسیج فرهنگیان با اشاره به دو نقش غیر قابل انکار و سهم عظیمی که اموزش و پرورش در انجام انتخابات اسفند ۹۸ داشت و همه ارگان‌ها را به حیرت انداخت گفت:طبق سند و مدرک‌های موجود دو سوم مکان‌های برگزاری انتخابات مربوط به آموزش و پرورش بود که همه تدارکات ملزومات بهداشتی را فراهم کردند.

او ادامه داد: همچنین دو سوم هیئت‌های اجرایی این امر از اعضای آموزش و پرورش بود.

ارغوانی گفت: آموزش و پرورش سهم بزرگی در این مشارکت داشت و باعث رضایت رهبری شد.در ۳۰ استان ۹۹۶۵ نفر از همکاران اموزش و پرورش برای رسیدن به شورای شهر ثبت نام کردند که ۲۳۰۰ نفر راه از آن‌ها به شورای شهر راه یافتند.

او افزود: ۲۷ درصد از افرادی که در انتخابات شرکت کرد از اموزش و پرورش بودند.

ارغوانی با اشاره به برنامه ریزی‌های انجام شده گفت: برنامه ریزی کرده ایم که اردوی راهیان نور در ۳ ماهه اخر سال انجام شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار