نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

دشمنان نظام به دنبال خدشه دار کردن اعتماد ملی هستند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: دشمنان به انحای مختلف به دنبال خدشه دارکردن اعتماد ملی هستند.

خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه که در مصلی شهر برگزار شد، با بیان اینکه این روز‌ها دشمنان به انحای مختلف در راستای مبارزه با انقلاب، بدنبال خدشه دار کردن اعتماد ملی، ازبین بردن اتحاد و ایجاد جدایی بین مردم و ارکان نظام هستند،  گفت: دشمنان می‌خواهند مانع رشد و پیشرفت ملت ایران و انقلاب اسلامی شوند و از ترفند‌های مختلف می‌خواهند، ایران به اهدافی که امام راحل و رهبر انقلاب ترسیم کردند، نایل نشود. پس باید کاملا با بصیرت کامل در مقابل دشمنان هوشمندانه رفتار کنیم.  

وی حمله سایبری به جایگاه‌های سوخت را نمونه‌ای از اهداف شوم دشمنان دانست و گفت:  این اقدام با هدف ایجاد آشوب توسط دشمنان ایجاد شد، اما با اقدام به موقع مسئولان و بصیرت مردم مشکل مدیریت شد.  

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به وقوع حوادث مختلف در ۱۳ آبان طی سال‌های ۴۲ تا ۵۸ و نامگذاری این روز بنام روز ملی استکبارستیزی افزود: مسلمانان نباید زیر بار ظلم برود مخصوصا اگر این ظلم از سوی مستکبرین باشد؛ لذا وظیفه است مبارزه با استکبار مورد توجه قرارگیرد و این مسئله به نسل آینده منتقل شود.  

حجت الاسلام قریشی، سفر‌های رییس جمهور به استان‌ها را یک اقدام پر برکت دانست و گفت: مسئولان در رده‌های مختلف مدیریتی نیز با تاسی از رییس جمهور باید با سرکشی به بخش‌های مختلف شهری و محلات، از نزدیک به مشکلات مردم و معضلات موجود آگاه شوند تا در جهت رفع آن اقدام کنند.  

وی با تاکید براینکه شرکت در نماز جمعه برهمگان وظیفه است، گفت: مسئولین نیز همپای مردم در نماز‌های جمعه شرکت کنند و فاصله بین مردم و مسیولین ازبین رود تا زمینه نفوذ دشمن فراهم نشود.  

امام جمعه ارومیه از استاندار جدید خواستار انتخاب مدیرانی زبده و انقلابی در پست‌های مدیریتی شد و گفت: ضعفها، نقاط قوت وظرفیت‌های استان مشخص است و استاندار جدید با انتخاب افراد خبره، تلاش کند تا استان در بازه زمانی کم بیشترین رشد را داشته باشد.  

وی با انتقاد از بسته بودن برخی مساجد و کمرنگ شدن حضور در مساجد به بهانه کرونا گفت: مسجد محلی برای عبادت است و مساجد باید اباد شود، کرونا باعث تعطیلی و کمرنگ شدن حضور در مساجد شده که  باید متولیان مساجد و هیات امنا در مساجد بستر حضور مردم در مساجد را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فراهم کنند.  

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.