واریز عواید فروش سوخت به حساب هر خانوار روستایی غرب کرمانشاه

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت : عواید فروش سوخت به حساب هر خانوار روستایی غرب کرمانشاه که در سامانه مبادلات مرزی ثبت نام و پرونده مربوط را تکمیل کرده‌اند به میزان یک میلیون و ۹۴۲ هزار تومان واریز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شهریار حیدری نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت : در مجموع پنج هزار و ۶۰۰ خانوار مرزنشین در شهرستان‌های غرب کرمانشاه شامل قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب ساکن در روستا‌های نوار مرزی از سهمیه فروش سوخت مرزنشینان برخوردار شدند.

او گفت : از مجموع خانوار‌هایی که از عواید فروش سوخت برخوردار شده اند، یک هزار و ۸۵۰ خانوار مرزنشین ساکن روستا‌های شهرستان قصرشیرین و مابقی ساکنان روستا‌های مرزی سرپل ذهاب و گیلانغرب هستند که روز گذشته این مبلغ به حساب آن‌ها واریز شد و مابقی خانوار‌هایی که هنوز این مبلغ به حساب آن‌ها واریز نشده طی روز‌های آینده عواید فروش سوخت به حسابشان واریز می‌شود.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی افزود: هیات وزیران، با هدف ارتقای توان اقتصادی ساکنان روستا‌های مرزی شعاع ۲۰ کیلومتری مرز و تخصیص سهمی از درآمد‌های حاصل از صادرات زمینی فرآورده‌های نفتی، سهمیه فروش سوخت به مرزنشینان را تعیین و مصوب کرده است.

او افزود: بر اساس این مصوبه، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران به نمایندگی از تمامی خانوار‌های مشمول، اقدام به صادرات سهمیه سوخت آن‌ها از مرز‌های زمینی کرده و ۲۰ درصد از ارزش ریالی صادرات را به صورت ماهانه به حساب تعیین‌شده به نام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها نزد خزانه‌داری کل کشور به‌عنوان «سهمیه مرزنشینان» واریز می‌کند.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: خانوار‌های نوار ۲۰ کیلومتر مرز که عواید حاصل از فروش سوخت به حساب آن‌ها واریز نشده با تکمیل پرونده و فرآیند‌های مربوطه به مرور این عواید به حساب آن‌ها واریز می‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
افسانه
۲۱:۱۶ ۰۸ فروردين ۱۴۰۲
سلام
چراخبری ازواریزیک میلیون ونهصدوهشتادهزارمان به مرزنشینان خبری نیست
Iran (Islamic Republic of)
بهروز ظاهری نسب ازروستای چناره علی مدد هستم متاسفانه هیچ پولی ازطرف مرزنشینان دریافت نکردیم کدام ازروستا هیچ پولی دریافت نکردیم ازطرف مرزنسینان تقاضای عاجزا
۰۸:۱۶ ۰۵ فروردين ۱۴۰۱
هیچ پولی ازطرف مرزنشینآن دریافت نکردم اخه چراازین مردم بدبخت ترپیدانکردین حقشان ضایع کردین
Iran (Islamic Republic of)
وارین
۲۲:۲۷ ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
والا ما پرونده تکمیل و بدون اشکال ولی پولی به حسابمون واریز نشده یعنی به حساب خیلیا نیومده
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۵:۲۵ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
سلام مگه قار نبود پول مرزنشینان ماهیانه پرداخت بشه چرا ندادن