شکارچیان گراز در دام پلیس گرفتار شدند

رئیس حفاظت محیط زیست رزن گفت: افرادی که چندی پیش اقدام به شکار غیرمجاز یک راس گراز وحشی کرده بودند شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، کرمعلی گیلانه، رئیس حفاظت محیط زیست رزن گفت: چندی پیش گزارشی مبنی بر شکار غیر مجاز یک راس گراز در یکی از روستا‌های شهرستان رزن به اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان رسید که با توجه به گذشت زمان و از بین رفتن آثار جرم، یگان حفاظت محیط زیست شناسایی متخلفان را در دستور کار قرار داد.

او افزود: طبق بررسی‌های موجود مشخص شد که سه نفر از اهالی روستایی در رزن با راهنمایی یک شکارچی غیربومی اقدام به شکار گراز کردند که پس از شناسایی متخلفان طی لایحه‌ای شکارچی متخلف به عنوان مجرم و راهنمایان وی نیز به عنوان معاونت در جرم به مراجع قضایی معرفی شدند.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست رزن با بیان اینکه پرونده متخلفان در دست پیگیری است از اهالی این شهرستان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلفات زیست محیطی از جمله شکار گونه‌های جانوری، بلافاصله موضوع را به اداره حفاظت محیط زیست یا سامانه ۱۵۴۰ اعلام کنند.

شهرستان رزن با آب و هوای مناسب خود شرایط اکولوژی ویژه‌ای برای گونه‌های جانوری فراهم کرده است که برخی افراد سودجو با شکار غیرمجاز حیات جانوری را تحت تاثیر قرار می‌دهند.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.