کتاب «چراغ‌ها از تاریکی می‌ترسند» اثر فراروایتگر کرمانشاهی منتشر شد

کتاب «چراغ‌ها از تاریکی می‌ترسند» اثر «پروانه داوری» نویسنده و فراروایتگر کرمانشاهی منتشر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،کتاب «چراغ‌ها از تاریکی می‌ترسند»در ۱۴۲ صفحه و یک هزار نسخه توسط انتشارات «آون» منتشر و روانه بازار نشر شد.

خانم داوری در مورد مجموعه فراروایت خود که با نگاه اجتماعی به روایت در آورده است گفت: کتاب مذکور مجموعه فراروایت است که در موضوعات اجتماعی نوشته شده و تلاش کرده ام که به اتفاقاتی که در عصر امروز زندگی ما آدمی را دچار چالش‌های جدی کرده با رنگ و بوی امید بخش بپردازم.

او با اشاره به اینکه زبان فراروایت مخطوطی بین زبان شعر و داستان است و برای همین در آثار این کتاب خواننده انگار همزمان شعر و داستان را با هم می‌خواند گفت: از آنجاییکه ادبیات دچار تحول شده است باید در هر دوره‌ای صدا‌های جدید بر آنچه ادبیات داشته اضافه شود.

به همین دلیل خانم داوری معتقد است: ادبیات در ذات خود دنبال تحول است و همین ذات تحول خواه است که آن را به اینجا رسانده و تا کنون جریاناتی که در ادبیات شکل گرفته اند ابتدا با سختی‌هایی مواجه بوده اند و شاید پذیرش آن‌ها برای هر قلمی سخت بوده، اما در نهایت زمان این را اثبات کرده که روح ادبیات به دنبال همین صدا‌های تازه است.

پروانه داوری متولد سال ۱۳۳۴ و لیسانس ادبیات فارسی دارد؛ او از خانواده اهل علم و ادب است و پدرش علی داوری استاد فقه و فلسفه دانشگاه فردوسی مشهد بوده است.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار