فولاد جواد نکونام، جدی‌تر از همیشه

تیم فوتبال فولاد خوزستان خود را برای حضور موفق در ادامه رقابت‌های لیگ برتر آماده می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، چند روزی است که تیم فولاد خوزستان تمرینات خود را با کادر فنی جدیدش که در راس آن جواد نکونام حضور دارد، آغاز کرده است. در این مدت فولادی‌ها امید دارند بتوانند نتایج نامطلوب خود را در ۴ هفته اول لیگ برتر جبران کنند.

تیم نکونام، جدی‌تر از همیشه خود را برای رقابت‌های لیگ برتر آماده می‌کند. بر همین اساس شب گذشته فولادی‌ها در دیداری تدارکاتی به مصاف رقیب همشهری خود صنعت نفت آبادان رفتند. دیداری که تیم جواد نکونام خلاف بازی‌های دوستانه زمان عبدالله ویسی موفق شد در آن به برتری دست یابد و مسابقه خود را با پیروزی به اتمام برساند.

نکونام پس از حضور مجدد در فولاد خوزستان، تمرینات فشرده‌ای را برای بازیکنان خود در نظر گرفته است و این سرمربی جوان نیز می‌داند برای بازگشت اعتماد به نفس شاگردانش کار سختی را پیش رو دارد.

تیم فولاد خوزستان که این روز‌ها تمرینات خود را به صورت فشرده برگزار می‌کند، ۲۷ آبان در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر در تهران به مصاف تیم فوتبال هوادار خواهد رفت. دیداری که می‌تواند تقابل جالبی میان رضا عنایتی، سرمربی هوادار و جواد نکونام، سرمربی فولاد خوزستان باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار