۶ طرح عمرانی و محرومیت زدایی سپاه در اشنویه افتتاح شد

همزمان با آغاز هفته بسیج ۶ طرح عمرانی و محرومیت زدایی در شهرستان مرزی اشنویه در جنوب آذربایجان غربی به بهره برداری رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، فرمانده سپاه اشنویه اظهار کرد: این طرح‌ها شامل یک سالن ورزشی، یک باب مسکن مددجویی در روستای "سیاوان"، آبرسانی و احداث استخر ذخیره آب روستای "پولیه"، افتتاح کارگاه میوه خشک کنی و کانال آب روستای "آغبلاغ" است.

سرهنگ یعقوب رشیدی افزود: برای اجرای این طرح‌ها در مجموع ۲۶ میلیارد ریال از اعتبارات محرومیت زدایی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) هزینه شده است.

وی اضافه کرد: این طرح‌ها با هدف کمک به محرومان و اقشار کم درآمد مناطق و روستا‌های دورافتاده و محروم این شهرستان اجرا شده است.

وی ادامه داد: ۱۶۵ برنامه فرهنگی و اجتماعی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در این شهرستان برگزار می‌شود که ۱۵ عنوان برنامه شهرستانی و ۱۵۰ برنامه نیز در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه اشنویه بیان کرد: اجرای ویژه برنامه واکسیناسیون خانه به خانه در محلات کم برخوردار و حاشیه نشین با همکاری بهداشت و درمان و گروه‌های جهادی، برپایی ایستگاه سلامت و ویزیت رایگان مردم، برگزاری کارگاه‌های تحکیم خانواده، برپایی میز خدمت در مناطق محروم و رزمایش کمک‌های مومنانه از دیگر برنامه‌های این هفته در اشنویه است.

وی همچنین برگزاری مسابقات ورزشی و بازی‌های بومی محلی در شهر و روستاها، برپایی نمایشگاه‌های دستاورد‌های بسیج، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، ویژه برنامه یادواره شهدای نالوس، دیدار چهره به چهره با روحانیون و امام جمعه، برگزاری زنگ ایثار و مقاومت در مدارس و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا را از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده به این مناسبت عنوان کرد.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.