رییس بهزیستی رودبار جنوب تاکید کرد؛

لزوم رفع موانع رفاه اجتماعی برای افراد معلول

رییس بهزیستی رودبار جنوب گفت:رفع موانع ارتقاء سلامت و رفاه اجتماعی؛ در سایه توانمند سازی اقشار مختلف به ویژه افراد دارای محدودیت ومعلولیت میسر است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، منصور آشوری زاده، رییس بهزیستی رودبار جنوب گفت: وجود موانع مختلف در برابر افراد جامعه به خصوص افرادی که به دلایل مختلف دارای محدودیت هستند مانع از بروز وظهور استعداد‌ها وتوانایی‌های آنان خواهد شد که همین امر در نهایت منجر به گسترش محدودیت‌های آنان ودر نهایت ایجاد مشکلات متعدد برای جامعه خواهد بود.

او افزود:رفع موانع ارتقاء سلامت و رفاه اجتماعی در سایه توانمند سازی اقشار مختلف به ویژه افراد دارای محدودیت ومعلولیت میسر است.

آشوری زاده تصریح کرد:در همین خصوص وبنا به سیاست‌های کشوری سازمان بهزیستی ارائه خدمات تخصصی وبه هنگام به منظور جلوگیری از تسریع مشکلات اجتماعی از مهمترین اهداف بهزیستی به ویژه در مناطق محروم وکمتر بر خوردار است که به همین علت کارشناسان بهزیستی رودبار جنوب به رغم کمبود‌ها تلاش کرده اند با بهره حداکثری از حداقل امکانات بهترین خدمات را به جامعه هدف ارائه کنتد وبرای تداوم وگسترش این خدمات، این مجموعه نیازمند یاری بیشتر وپر رنگتر مسئولان است.

او گفت: افراد دارای معلولیت و محدودیت قشری خاص هستند که نیاز به حمایت ویژه دارند تا بتوانند شرایط یک زندگی قابل قبول را برای خود فراهم آورند.

آشوری زاده افزود:فراهم کردن شرایط وامکانات مطلوب برای ارائه خدمات کارشناسان این مجموعه از وظایف دستگاه‌های بالا دستی است که پیگیری تکمیل امکانات لازم برای زیرمجموعه‌های بهزیستی از جمله واحد اورژانس اجتماعی این شهرستان در دستور کار قرار دارد وپیگیر آن هستیم که امیدواریم به زودی نتیجه مطلوب حاصل شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار