سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی:

تامین و ذخیره سازی فراورده‌های پروتئینی در استان مرکزی

صفری از تامین و ذخیره سازی و حتی تأمین نیاز استان‌های دیگر در زمینه فراورده‌های پروتئینی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، صفری سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی در جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان مرکزی از تامین و ذخیره سازی و حتی تأمین نیاز استان‌های دیگر در زمینه مرغ و تخم مرغ و گوشت خبرداد.

صفری افزود: در مرغ و تخم‌مرغ ۳۰ تا ۶۰ درصد مازاد بر نیاز را به استان‌های دیگر می‌فرستیم و استان مرکزی به لحاظ مرغ و تخم مرغ و گوشت کمبودی ندارد.

میرزاخانی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی هم در این جلسه از وضعیت خوب بازار و تعامل بین دستگاه گفت وافزود: در تأمین نیاز‌های مردم برای شب یلدا و شب عید در صورت حمایت‌های دولت مشکلی نخواهیم داشت.

جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان مرکزی صبح امروز با حضور برخی از مسئولان به طور مستقیم از طریق ارتباط تصویری با وزیر جهاد کشاورزی برگزار و جبران کمبود خودرو برای گشتن نظارتی، افزایش گشت‌های نظارت بر بازار و جبران کمبود نهاده‌های دام و طیور از موضوعات مهم این جلسه بود.

در این ارتباط تصویری وزیر جهاد کشاورزی در ابتدا چند خبر خوش در راستای حمایت بیشتر از دامداران و مرغداران با تأمین نهاده‌ها و صدور دام کارت برای خرید نهاده‌ها عنوان کرد و گفت: بحران بازار آرام شده و در تامین مرغ و تخم مرغ و گوشت مشکلی نداریم و فقط باید نظارت‌ها را بیشتر و دقیق‌تر کنیم.

دکتر صادقی نژاد افزود: برای بهتر شدن وضعیت بازار و جلوگیری از تخلفات احتمالی دیگر ادارات و سازمان‌ها و از طریق عده و عده کمک کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.