همایش پیام آوران عاشورا برگزار شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان‌غربی گفت:امروزه امنیت و آرامش حال حاضر کشور را مدیون رشادت، ایثار و از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران و خانواده‌های این بزرگمردان ایران اسلامی هستیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مهدی فعال در همایش پیام آوران عاشورا گفت: خانواده جانبازان و به ویژه همسران مکرمه جانبازان که پا به پای آنان، سختی‌های جانبازی را تحمل می‌کنند، به اندازه همان جانباز و چه‌بسا بیشتر نزد خدا اجر و عزت دارند و این عزیزان هم پرستارانی از جنس ایثار و از خود گذشتگی هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان غربی با اشاره نقش مهم پرستاران در حوزه سلامت افزود: نظام سلامت و حوزه سلامت بخش قابل توجهی از خدمات و دستاوردهایش را مرهون زحمات و خدمات پرستاران است. امروزه امنیت و آرامش حال حاضر کشور را مدیون رشادت، ایثار و از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران و خانواده‌های این بزرگمردان ایران اسلامی است.

فعال با اشاره به استقامت پرستاران خاطرنشان کرد: پرستاران با خدمات‌دهی مطلوب در بحران کرونا سربلند بیرون آمدند و در پیک چهارم و پنجم کرونا که بسیاری از شهر‌های کشور در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته بودند، نظام سلامت فرو نریخت و کادر درمان ایستادگی کردند.

وی گفت: با وجود اینکه زدن ماسک چهره پرستاران را زخمی کرده بود و از خانواده‌هایشان دور بودند، اما همچنان پای کار ماندند و استقامت کردند و این حجم از مجاهدت و بزرگواری این عزیزان باید تقدیر شود.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.