رئیس سازمان بسیج محلات و مساجد:

۵۵ هزار پایگاه بسیج در محلات و مساجد سراسر کشور فعال است

رئیس سازمان بسیج محلات و مساجد گفت: هم اکنون بیش از ۵۵ هزار پایگاه بسیج خواهران و برادران در محلات و مساجد سراسر کشور فعال است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سرتیپ دوم پاسدار حیدر بابااحمدی رئیس سازمان بسیج محلات و مساجد در نخستین یادواره شهدای سوادآموزی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: هم اکنون بیش از ۵۵ هزار پایگاه بسیج خواهران و برادران در محلات و مساجد سراسر کشور فعال است که توسعه این پایگاه‌ها در برنامه بسیج قرار دارد.

او افزود: برای توسعه پایگاه‌های بسیج در سطح محلات و مساجد کشور برنامه‌ریزی براساس نیاز و ظرفیت‌های موجود انجام شده است.


بیشتر بخوانید


بابا احمدی اضافه کرد: پایگاه‌های بسیج محلات و مساجد براساس آمایش سرزمینی، متناسب با جمعیت محلات در حال توسعه است تا محله‌های اسلامی در کشور محقق و زمینه‌سازی برای تمدن نوین اسلامی در انقلاب اسلامی فراهم شود.

او با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی و انقلاب در جبهه حق و باطل از صدر اسلام تاکنون با دسیسه و تکنیک‌ها، در زمان و مکان مختلف به دنبال ضربه زدن به اسلام بوده اند، ادامه داد: دشمن با ترور، تحمیل جنگ هشت ساله، فتنه‌های نرم سیاسی و فرهنگی، به دنبال ضربه زدن انقلاب اسلامی هستند.

بابااحمدی گفت: دشمنان با جمهوریت مبتنی بر اسلام ناب محمدی مخالفت و دشمنی دارند و از هر دسیسه و ترفندی برای ضربه زدن به جمهوریت مبتنی بر اسلام ناب استفاده می‌کنند.

او افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس، جوانان و نوجوانان تربیت یافته مکتب امام راحل، به عنوان گام اولی‌ها انقلاب برای دفاع از نظام و کشور در جنگ هشت ساله شرکت کردند تا کشور به دست بیگانه نیفتد.

بابااحمدی اضافه کرد: فرهنگیان که خود تربیت شده نسل اول انقلاب بودند به همراه دانش‌آموزان در جبهه حضور یافتند و ۵ هزار معلم شهید و ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید تقدیم نظام شده است تا در برابر دشمن ایستادگی کنند.

او ادامه داد: عزت و افتخار امروز نظام و کشور مرهون ایستادگی و مقاومت مردم در گام نخست انقلاب و صبر زینبی خانواده شهدا و ایثارگران است.

بابااحمدی با بیان اینکه امروز دشمن در حوزه سخت و نرم به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی ایران است، گفت: مردم باید امروز قوی باشند و تا در برابر دسیسه‌های دشمن استادگی کنند.

او افزود: دشمن امروز به دنبال این است که بین جوانان و نوجوانان کشور «نمی‌توانیم» را القاء کند و قشر فرهنگیان به عنوان مجاهدان عرصه علمی ادامه دهنده راه شهدا باشند و نسلی را تریبت کنند که ادامه‌دهنده راه و خون شهدا باشند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.