الرجای مراکش ویلموتس را برکنار می‌کند؟

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در لیگ باشگاه‌های مراکش هم نتوانسته عملکرد مطلوبی داشته باشد و در آستانه برکناری قرار دارد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان،  مارک ویلموتس بلژیکی که به عملکرد ناموفق و شکست در همکاری با کشور‌های مختلف شهرت یافته است، در آستانه برکناری از هدایت باشگاه الرجای مراکش قرار دارد.

ویلموتس که پیش از حضور در تیم ملی ایران به دلیل ناکامی در ساحل عاج از سمت خودش برکنار شده بود، پس از قطع همکاری با فدراسیون فوتبال ایران هیچ پیشنهادی برای مربیگری دریافت نکرده بود و حدود چند ماه پیش از طریق باشگاه الرجای کازابلانکا وارد لیگ مراکش شد.

این مربی تا کنون در چهار بازی هدایت تیم جدیدش را بر عهده داشته است، که به ۲ پیروزی و یک شکست در لیگ دست یافته، اما در سوپرجام باشگاه‌های آفریقا مقابل الاهلی مصر شکست خورد و این جام را نتوانست به دست بیاورد.

پایگاه ۳۶۰ اسپورت مراکش با اشاره به عملکرد ویلموتس در این چهار بازی نوشت: مدیران باشگاه از عملکرد ویلموتس رضایت ندارند و معتقدند تصمیمات او موجب از دست رفتن قهرمانی در سوپرجام آفریقا شد. آن‌ها می‌گویند که در انتخاب ویلموتش دچار اشتباه بزرگی شدند. هواداران الرجا هم باور دارند تفکرات دفاعی این مربی تاثیر منفی و بدی روی تیم داشته است.

این باشگاه به دنبال فسخ ۲ طرفه با این مربی پر حاشیه بلژیکی است. در صورتی که الرجا تصمیم بگیرد به صورت یک طرفه قرارداد را با ویلموتس فسخ کند، ملزم به پرداخت ۶ ماه غرامتش خواهد بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۰۸ دی ۱۴۰۰
چرا آقای تاج بعنوان امضاکننده این قرارداد ننگین هنوز آزاده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۰۸ دی ۱۴۰۰
چرا آقای تاج بعنوان امضاکننده این قرارداد ننگین هنوز آزاده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۰۸ دی ۱۴۰۰
اقای ویلموتس هرفدراسیونی رفت واقعا اون فدراسیون رو بیل توموس کرد.نامرد فدراسیون ایران رو هم به خاک عزا نشوند.
Iran (Islamic Republic of)
Aa
۱۳:۱۶ ۰۸ دی ۱۴۰۰
مشکلی نیست اگر اخراج بشه بازم مردانی از سرزمین پارس هستند که با 6 میلیون دلار که البته 4 میلیونش مال خودشونه بیارندش تو ایران سر کار
آخرین اخبار