نماینده ولی فقیه:

شهدای گمنام، علاو بر جان، نام خود را نیز در راه پرودگار متعال فدا کردند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: شهدا هست و نیست خود را در راه خدا تقدیم کردند، ولی شهدای گمنام، نام خود را نیز در راه پرودگار متعال فدا کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه - حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه پیش از آغاز آیین تشییع چهار شهید گمنام دوران دفاع مقدس که در میدان انقلاب ارومیه برگزار شد گفت: شهدا از مقام و منزلت بالایی در نزد خداوند متعال برخوردار هستند و بزرگان ما برای همین از پروردگار همواره طلب شهادت می‌کردند.

وی می گوید: باید تلاش شود راه و یاد شهدا به درستی در جامعه رواج یابد، زیرا زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: شهدا از هست و نیست خود در راه خداوند گذشتند، ولی شهدای گمنام، نام خود را نیز در راه پرودگار متعال فدا کردند.

امام جمعه ارومیه می گوید: جامعه ما در هر برهه‌ای از زمان به شهدا نیاز دارد و شهادت عجیب‌ترین مقام و منزلت است که نصیب افراد خاص می‌شود.

پیکر مطهر چهار شهید گمنام دوران دفاع مقدس روز گذشته همزمان با ایام فاطمیه با استقبال مسوولان و مردم شهید پرور آذربایجان غربی وارد فرودگاه ارومیه شد. 

شب گذشته نیز همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، مردم متدین ارومیه با اجتماع بزرگ معنوی ضمن استقبال از پیکر پاک و مطهر چهار شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس، با برگزاری آیین عزاداری در مساجد جنرال، لطفعلی خان و حسینیه ثارالله شهر ارومیه با آنان وداع کردند.

این شهدای گمنام پس از تشییع، برای تدفین به محل‌های تعیین شده ستاد نیروی انتظامی، لشکر ۳ حمزه سیدالشهدا، دانشگاه فرهنگیان و شهرستان نقده یادمان شهید بروجردی انتقال داده می‌شوند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.