بانوان مازندرانی در جایگاه دوم تکواندو لیگ کشور

بانوان تکواندوکار مازندران در رده دوم جدول رده بندی گروه اول لیگ کشور جام کوثر قرار گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان ساری-هفدهمین دوره لیگ تکواندو زنان “جام کوثر” «یادواره شهیده شاخص ورزش کشور بانو شیرین روحانی راد» با حضور ۱۶ تیم در فدراسیون تکواندو برگزار شد و مازندرانی‌ها موفق به کسب جایگاه دوم در جدول رده بندی شدند.

تیم جوانان و بزرگسالان هیات تکواندو مازندران با تقسیم بندی در گروه اول با تیم‌های آترا، اوج، باشگاه فتح صدر البرز (رتاآ)، پایگاه سلامتی رها، هیات تکواندو استان خوزستان، هیات تکواندو استان کرمانشاه و هیات تکواندو دورود مبارزات خود را پیگیری می‌کند.

مازندران در ۳ هفته اول با ترکیب حدیثه آماره، همتا برجسته، زهره حسن نتاج، نازنین تنکابنی، هانیه برجسته، فرشته خزایی، یلدا احمدی، پریسا شعبانپور، انیس وفایی نژاد، الهه شیدایی، آناهیتا محمدی، مهشاد خزایی، عادله عباسپور، شهربانو دامغانی نژاد و فاطمه جعفری مبارزات خود را پیگیری کرد موفق شد مبارزه هفته نخست مقابل تیم تکواندو دورود ۷ بر ۱ به پیروزی برسد.

در دومین مبارزه مقابل تیم فتح صدر بازی را ۷ بر یک واگذار کرد و در هفته سوم خوزستانی‌ها را ۸ بر صفر شکست داد و با ۲ و برد و یک باخت و مجموع ۶ امتیاز بعد از تیم فتح صدر جایگاه دوم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ را بدست آورد.

فاطمه فردی به عنوان سرمربی هدایت تیم استان را به عهده دارد، نسرین ساعدی مدیرفنی، فرشته ظهیری سرپرست و فرنوش سرور به عنوان پزشک در کنار تیم حضور دارند.

محبوبه محمد نژاد به عنوان نایب رییس در سالن مسابقات حضور داشت.

سازمان جمعیت هلال احمر مازندران با همکاری صمیمانه تیم تکواندو مازندران را در این رقابت‌ها حمایت کرد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.