اختتامیه جشنواره ایثار و شهادت دانشگاه‌های جامع علمی کاربردی در کرمانشاه برگزار شد

آیین اختتامیه دومین جشنوراه فرهنگی، هنری ایثار و شهادت دانشگاه‌های جامع علمی کاربردی کشور به میزبانی واحد کرمانشاه برگزارشد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه -«حسن شرفی»رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز کرمانشاه در این مراسم با بیان اینکه جشنواره فرهنگی هنری ایثار و شهادت در دومین فقط دانشجویان این دانشگاه در سراسر کشور حق شرکت داشتند، گفت: تعداد ارسال آثار به دبیرخانه در این دوره نسبت به اولین دوره آن ۱۰۰ درصد رشد داشت به گونه‌ای که تعداد آثار در مرحله نهایی از ۱۰۰ اثر به ۲۱۳ اثر رسید.

هدف از برگزاری این جشنواره  آشنا کردن جوانان و دانشجویان با فرهنگ ایثار و شهادت بود و جوانان ما باید با ایثار، شهادت و شهامت و خود گذشتگی هزاران شهیدی که برای حفظ این آب و خاک خون خودشان را فدا کردند تا انقلاب و کشور سربلند باشد، آشنا شوند.

حاج قاسم سلیمانی، بهترین الگو برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به جامعه است و ویژگی‌ها شخصیتی و تفکری این شهید والامقام آنچنان است که در سطوح مختلف جامعه باید معرفی شود تا یادمان نرود چه خون‌ها و چه کسانی برای حفظ این نظام و انقلاب و کشور تقدیم کرده‌ایم.

این جشنواره در ۶ بخش فیلم نامه نویسی، نمایش نامه نویسی، شعر، داستان نویسی، عکاسی و طراحی پوستر برگزار شده و روز سه‌شنبه ۲۱ دی بکار خود پایان داد.

در دومین جشنواره فرهنگی و هنری ایثار و شهادت دانشگاه‌های جامع علمی کاربردی کشور؛ سپهرعلی کوچک زاده، احسان زارع و مهدیه محمد خانی در بخش نمایش نامه نویسی صحنه‌ای و ستار یار احمدی، الهه گلستانی، و سید ابراهیم طباطبایی در بخش نمایشنامه نویسی خیابانی به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در قسمت طراحی پوستر این جشنواره نفر دوم احمد عبدی از ایلام و نفر سوم امیر محمد عبدالهی از تهران شد و در قسمت عکس؛ حمید آبادی، جبار قربانی و سالار چرمی، فیلمنامه نویسی محمد حفیظی، اسماعیل رمضانی، پوریا اسکندرزاده و دنیا قهرمانی در حوزه شعر شقایق اسماعیلی، مهران امیر محمدی نسب علی رضایی و زهرا گودی به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم برتر شدند و از آن‌ها با اهدای لوح تقدیر شد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.