۷۵ شعر سپید در کتاب «اردیبهشت دستهایم»

مجموعه شعر «اردیبهشت دستهایم» نوشته «مریم گمار» شاعر کرمانشاهی که توسط انتشارات مانیان در ۱۱۲ صفحه و به قیمت ۳۲ هزار تومان چاپ شده، شامل ۷۵ شعر سپید و مدرن است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- مریم گمار گفت: مضامین این کتاب کاملا عاشقانه که از اشعار کوتاه و بلند سپید تشکیل شده، با توجه به استقبال دوستان اجتماعی بسیار مخاطب پذیر است و در این کتاب سعی کرده ام کاملا غم‌های زندگی دور شده و لبخند را با مضامینی عاشقانه پیوند بزنم.

 همان سال‌ها نقطه شروعی برای پرشی بلندتر در من شد و از آنجا که آن سال‌ها اوج جوانی ام بود به دلیل شوق یادگیری از شعر به مدت ۲۰ سال فاصله گرفتم و مدارکی، چون "تربیت معلم علوم قرآنی از تبلیغات اسلامی کرمانشاه معادل فوق دیپلم علوم قرآنی؛ دیپلم معرق؛ نقاشی رنگ روغن رئالیسم را گذراندم و در سال ۱۳۹۹ به دنیای شعر برگشتم و در پاییز همان سال این مجموعه شعر را در انتشارات مانیان تهران به چاپ رساندم.

 زبان شعری «ادریبهشت دستهایم» کاملا مدرن به سبک و سیاق شاعرانی، چون احمد شاملو، یدالله رؤیایی، فروغ فرخزاد و علی باباچاهی است. در شعر سپید، استفاده از تکنیک‌های ادبی در حوزه معنایی شعر یا فرم و زبان، نقش موثری دارند. شاعر در قالب شعر سپید، بی وقفه از جملات استفاده نمی‌کند و به این طریق که گاهی اوقات طول سطرهایش بلند و گاهی وقت‌ها کوتاه است.

انتهای پیام/ ط. پ

برچسب ها: کتاب ، نشر ، شعر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار