خداحافظی شرکت مخابراتی Verizon با فروشگاه Google Play

با اعلام گوگل، مشترکین شرکت Verizon برای پرداخت صورت‌حساب و خرید برنامه در گوگل پلی باید راه دیگری انتخاب کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان - برخی از خریداران فروشگاه Google Play صورت‌حساب خرید‌های خود را از طریق Boost Mobile یا Verizon انجام می‌دهند؛ اما با تصمیم گوگل دیگر این کار برایشان مقدور نیست.

به گزارش androidpolice، شرکت Google اخیراً فهرست شرکت‌های مخابراتی ایالات متحده پردازش کننده صورت‌حساب خرید‌های فروشگاه Play را به‌روزرسانی کرده است. این شرکت‌ها شامل AT&T، Sprint، T-Mobile و US Cellular هستند. به گفته یکی از مشترکین Verizon، صورت‌حساب این شرکت مخابراتی از ۲۲ فوریه در دسترس نخواهد بود. مشترکین باید از این پس اشتراک‌های خود را به‌روزرسانی کرده و سایر روش‌های پرداخت را امتحان کنند.

فروشگاه Google Play

شرکت گوگل همچنین ایمیلی مبنی بر غیرفعال شدن صورت حساب پرداخت به مشترکین Boost Mobile نیز ارسال کرده است. در برخی کشورها، کاربران فروشگاه Google Play به صورتحساب شرکت مخابراتی به عنوان گزینه‌ای برای پرداخت خرید برنامه‌ها بدون ثبت نام دسترسی دارند. اپراتور‌های مخابراتی در آمریکا معمولاً قبل از افتتاح حساب اعتبارسنجی کرده و پرداخت صورت‌حساب را به صورت نقدی می‌پذیرند. البته شواهد حکایت از بازگشت Boost Mobile به لیست به‌روزرسانی شرکت‌های مخابراتی حکایت دارد.

شرکت مخابراتی Verizon


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار