حسینی: داورانی که ادعا دارند خیلی قوی هستند از فغانی یاد بگیرند

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: امیدوارم داورانی که ادعا دارند خیلی قوی هستند و باید بیشتر از این میدان ببینند، کمی از علیرضا فغانی یاد بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان -  تیم فوتبال پیکان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران مقابل استقلال با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

مجتبی حسینی پس از شکست یک بر صفر پیکان مقابل استقلال در جام حذفی گفت: بازی بدی نبود. ما و استقلال آمده بودیم که فوتبال خوبی بازی کنیم. علی‌رغم اینکه بی‌دلیل بازی را عقب انداختند، اما ما بهانه نیاوردیم.

استقلال یکی از بهترین تیم‌های ایران است

با وجود اینکه چند بازیکن از ما جدا شده بودند، اما خوب تمرین و خودمان را برای این بازی آماده کرده بودیم. استقلال یکی از بهترین تیم‌های ایران است و شرایط خیلی خوبی دارد.

داورانی که ادعا دارند خیلی قوی هستند از فغانی یاد بگیرند

بحثی که درباره این بازی وجود دارد، مربوط به قضاوت بازی است. من عادت ندارم درباره مسائل داوری صحبت کنم و دوست ندارم درباره مسائل حاشیه‌ای حرف بزنم، اما نمی‌دانم اگر دروازه‌بان ما از محوطه جریمه بیرون می‌آمد و تک به تک را با دست می‌گرفت، داور به همین راحتی از آن صحنه می‌گذشت یا دروازه‌بان ما را اخراج می‌کرد؟ اگر بازیکن یک کارته ما ۲ دفعه مقابل حمله حریف را می‌گرفت، آیا داور کارت دوم را نمی‌داد تا اخراجش کند؟ به همین راحتی از این اتفاقات برای ما گذشتند. بازیکن شماره ۹ آن‌ها که کارت زرد داشت، ۲ دفعه مقابل حمله ما را با خطای عمدی گرفت، اما داور چشمانش را بست. این مسئله واقعا خیلی ما را اذیت کرد و امیدوارم داورانی که ادعا دارند خیلی قوی هستند و باید بیشتر از این میدان ببینند، کمی از فغانی یاد بگیرند. اگر فغانی به قله داوری رفته، جسارت دارد. به پیراهن و لوگوی تیم‌ها نگاه نمی‌کند. دروازه‌بان آن‌ها در دقیقه ۵۷ باید از بازی اخراج می‌شد که بیرون محوطه جریمه توپی که گل بود را گرفت. به راحتی حق تیم جوانی که زحمت می‌کشد و بدون کمترین حاشیه و با کمترین قرارداد است، اینگونه ضایع می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار