افزایش ۲ برابری آثار ارسالی به جشنواره ملی “رویش”

رئیس دانشگاه پیام نور فارس از افزایش ۲ برابری آثار ارسالی به جشنواره ملی رویش دانشگاه پیام نور خبر داد و گفت: بالغ بر چهار هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - محمدحسین صیف گفت: پنجمین جشنواره کشوری رویش دانشگاه پیام نور که به میزبانی فارس در حال برگزاری است با افزایش چشم‌گیر ارسال آثار توسط دانشجویان نسبت به سال‌های گذشته همراه بوده است.

رئیس دبیرخانه پنجمین جشنواره کشوری رویش دانشگاه پیام نور گفت: مهلت آخرین ارسال آثار پس از چندین بار تمدید در ۱۷ بهمن ماه به پایان رسید و این درحالی که شرایط کرونا بر غیر حضوری بودن دانشگاه‌ها تأثیر زیادی گذاشته است، ولی نتوانست انگیزه دانشجویان را در ارسال آثار و مشارکت فعال در این دوره جشنواره کاهش دهد.

صیف گفت: بالغ بر چهار هزار آثار در ۵۴ زمینه از دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور به دبیرخانه پنجمین دوره جشنواره کشوری رویش این دانشگاه ارسال شده است که نسبت به پارسال افزایش دو برابری داشته است.

او گفت: از ۲۰ بهمن ماه دبیرخانه جشنواره اقدام به داوری آثار خواهد کرد و در صورت حمایت مادی و معنوی سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور اختتامیه این دوره از جشنواره در ۱۵ اسفندماه همزمان با میلاد با سعادت امام حسین (ع) به میزبانی استان فارس و شهر شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران، برگزار خواهد شد.

صیف گفت: جشنواره رویش فرصت بزرگی برای بروز توانمندی‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی دانشجویان پیام نور است.

به گفته او حمایت‌های مدیریت انقلابی دانشگاه پیام نور از شور و استقبال دانشجویان از جشنواره در پویایی جشنواره و دانشگاه و ترغیب شرکت‌کنندگان در فعالیت‌های اجتماعی و جمعی بویژه در حوزه دانشجویی تأثیر بسزایی خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار