کرمی:

مردم به عنوان آمرین به معروف مبارزه با مواد مخدر پیش‌قدم شوند

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: مردم به عنوان امر به معروف و نهی از منکر باید در زمینه مبارزه با مواد مخدر پیش‌قدم شوند تا موفق به عاری سازی جامعه از مواد مخدر شویم.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - سلیمان کرمی در حاشیه مراسم امحاء بیش از ۱۸ تُن مواد مخدر مکشوفه غیر دارویی که به مناسبت ایام الله دهه فجر در شیراز برگزار شد، گفت: نیرو‌های امنیتی و انتظامی برای مقابله با سوداگران مرگ تلاش‌های فراوانی می‌کنند و در این راه شهدای زیادی را تقدیم کرده‌اند.

او بر اجتماعی کردن امر مبارزه با مواد مخدر تأکید کرد و گفت: مبارزه با مواد مخدر باید با مشارکت آحاد جامعه صورت گیرد و اگر مردم وارد عرصه نشوند موفقیتی در این مسیر به دست نخواهد آمد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: امروز نقش ایران در مقوله مبارزه با مواد مخدر بر هیچ کشوری پوشیده نیست و به جرات می‌توان گفت که کشور ما در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر قرار دارد.

این مقام مسئول گفت: اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های حوزه مبارزه با مواد مخدر محدود به ایام خاصی نبوده، لذا موضوع مبارزه همه جانبه با پدیده شوم مواد مخدر به‌طور جد در طول سال با همکاری کلیه‌ی نهاد‌ها و ادارات ذی‌ربط در سطح استان به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار