سعودیلیکس:

تلاش بن‌سلمان برای اثبات رابطه تاریخی عرب‌ها و یهودیان

سعودیلیکس نوشت محمدبن سلمان در حال تغییر دادن هویت عربستان و اثبات رابطه تاریخی عرب‌ها و یهودیان است.

باشگاه خبرنگاران جوان - رسانه‌های صهیونیستی ضمن تمجید از سیاست‌های سرسختانه ولیعهد سعودی اعلام کردند: «او در حال تغییر هویت عربستان و پیش رفتن به سوی سازش آشکار بین ریاض و تل آویو است.»

پایگاه اینترنتی سعودیلیکس نوشت: «کانال ۱۲ تلویزیون اسرائیل اعلام کرده محمدبن سلمان کاری می‌کند که هیچ کشور دیگری چنین کاری نمی‌کند و ظاهرا همه چیز از جمله پرچم و سرود ملی این کشور در حال تغییر است.»

به نوشته این پایگاه افشاگر اسرار آل سعود، محمد بن سلمان می‌کوشد کشور را از شریعت اسلامی دور کند و تمدن قدیم را در کشور خود برجسته کند تا جایی که دانشمندان باستان شناس خود را به کشف آثار یهودی تشوبق می‌کند تا فرهنگ یهودی را در فرهنگ داخلی ادغام کند.

عربستان سعودی در ادامه تکاپوی خود برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بار دیگر از دریچه ورزش وارد شد و اجازه داد یارا الحقبانی، تنیسور این کشور با «رین نیکیشوف» تنیسور صهیونیست روبرو شود.

به نوشته پایگاه اینترنتی العهد، در حالی که کاملا مغایر، محمد العوضی ورزشکار کویتی حاضر نشد در مسابقات قهرمانی دبی با ورزشکار صهیونیست مسابقه دهد، عربستان آرمان فلسطین را زیر پا گذاشت و حتی رسانه‌های رسمی ریاض بدون هیچ گونه اظهار شرمساری، پیروزی الحقبانی را بر رقیب صهیونیست جشن گرفتند.

پیشتر نیز در راستای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و نادیده گرفتن فراخوان‌های گسترده برای تحریم مسابقات، یکی از ورزشکاران سعودی به نام تهانی القحطانی در مسابقات جودی المپیک توکیو مقابل ورزشکاری از اراضی اشغالی قرار گرفت.

در آن زمان هیأت سعودی، به این بهانه که ریاض و فدراسیون جودوی عربستان از تحریم‌های کمیته بین المللی المپیک در امان بماند، به ورزشکار سعودی برای رقابت با حریف صهیونیست چراغ سبز نشان داد.

در نخستین سفر اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی به امارات پس از عادی سازی روابط با ابوظبی در سپتامبر ۲۰۲۰، دفتر هرتزوگ اعلام کرد که هواپیمای حامل او از طریق حریم هوایی عربستان وارد ابوظبی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار