بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۳۵۹)؛

از دانلود برنامه ویرایش حرفه ای تصاویر تا دانلود اپلیکیشن هواشناسی

بهترین اپلیکیشن‌های هفته گذشته از دید کاربران را از بسته هفتگی دریچه (شماره ۳۵۹) دانلود کنید.

باشگاه خبرنگاران جوان - این روز‌ها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزار‌هایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید.

در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزار‌ها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده‌ایم.

بسته هفتگی نرم افزار


دانلود اپلیکیشن نشان Neshan 9.9.0 مخصوص اندروید

ممکن است افراد در بسیاری از مواقع گذرشان به مکان‌هایی بیفتد که هیچ آشنایی با آنجا نداشته و قادر به یافتن مسیر خود نباشد؛ اما چند سالی است که بازار مسیریاب‌ها بین کاربران داغ شده و افراد زیادی برای یافتن مسیر درست خود از این نرم افزارها استفاده می‌‌کنند.

علاوه بر نمونه‌های خارجی مسیریاب‌ها، چند وقتی است که شرکت‌های داخلی نیز وارد این حوزه شده‌اند و توانسته‌اند به موفقیت بسیار خوبی در این حوزه دست پیدا کنند. یکی از مسیریاب‌های داخلی، نقشه نشان است که به واسطه قابلیت‌‎های مختلف خود توانسته به محبوبیت بسیار خوبی در بین کاربران دست پیدا کند.

دانلود Neshan

دانلود اپلیکیشن نشان Neshan 


دانلود مرورگر فایرفاکس برای توسعه دهندگان Firefox Nightly for Developers 99.0a1

جست‌وجو در اینترنت را می‌توان یکی از کارهایی دانست که تقریبا تمام کاربران دنیای فناوری به صورت روزانه انجام می‌دهند. به همین دلیل برنامه‌های مرورگر برای استفاده کاربران بسیار مهم هستند زیرا می‌توانند تجربه حضور آن‌ها در فضای مجازی را تغییر دهند. 

از بهترین مرورگرهای دنیا می‌توان به مرورگر Firefox اشاره کرد. به تازگی نسخه جدیدی از مرورگر فایرفاکس منتشر شده که تجربه کاربری جدیدی به شما ارائه خواهد کرد. این مرورگر آمده که با کروم رقابت کند. این مرورگر تجربه‌ای جدید از ویژگی های نسل جدید فایرفاکس است و می‌تواند برای کسانی که روزانه از مرورگر استفاده می‌کنند، بهترین گزینه باشد. با دانلود کردن این برنامه می‌توانید بهترین تجربه‌ را در گشت و گذار در اینترنت داشته باشید.

دانلود مرورگر Firefox Nightly for Developers


دانلود اپلیکیشن اینستاگرام Instagram 223.0.0.0.84

اینستاگرام نرم افزاری محبوب برای گوشی‌های هوشمند است که می‌توانید با آن عکس‌هایی با جلوه‌های زیبا ایجاد کنید و آن‌ها را با دیگر کاربران این شبکه به اشتراک بگذارید. همچنین قادر خواهید بود هر روز عکس‌های ارسالی دیگر کاربران را تماشا کنید و از آن لذت ببرید.

نسخه جدید اینستاگرام برای تمام کاربران عرضه شده تا از امکانات جدید آن استفاده کنند و لذت ببرند. شما با دانلود کردن این نسخه به امکانات جدیدی دسترسی پیدا می‌کنید. نرم افزار Instagram با وجود قابلیت‌هایی مانند Story، Reels و IGTV به عنوان برترین و پرطرفدارترین شبکه اجتماعی در دنیا شناخته می‌شود.

تصویر اینستاگرام

دانلود مرورگر در حال توسعه کروم قناری Chrome Canary 100.0.4885.0

جست‌وجو در اینترنت را می‌توان یکی از کارهایی دانست که تقریبا تمام کاربران دنیای فناوری به صورت روزانه انجام می‌دهند. به همین دلیل برنامه‌های مرورگر برای استفاده کاربران بسیار مهم هستند، زیرا می‌توانند تجربه حضور آنها در فضای مجازی را تغییر دهند. 

از بهترین مرورگرهای دنیا می‌توان به کروم اشاره کرد. به تازگی نسخه جدیدی از مرورگر کروم منتشر شده که تجربه کاربری جدیدی به کاربران ارائه خواهد کرد. مرورگر مذکور Chrome Canary نام دارد. این مرورگر آمده تا قابلیت‌های جدید را به کاربران پیش از اضافه شدن به نسخه اصلی ارائه کند.

دانلود Chrome Canary

دانلود مرورگر در حال توسعه کروم قناری Chrome Canary


دانلود برنامه ویرایش حرفه ای تصاویر PhotoRoom 2.4.2

برنامه PhotoRoom  یک اپلیکیشن ویرایش حرفه‌ای و حذف پس زمینه تصاویر است. این نرم افزار امکانات گوناگونی را در اختیارتان قرار می‌دهد، اما به نوعی می‌توان گفت که تعداد زیادی از آن‌ها مختص کاربران علاقه‌مند به شبکه‌های اجتماعی است.

کاربران به وسیله گزینه‌های موجود قادر خواهند بود تنها با چند بار لمس صفحه نمایش استوری‌هایی زیبا را ایجاد کرده و یا کاور‌هایی فوق العاده را برای پست‌های خود خلق کنند. اصلی‌ترین ویژگی موجود که تیم توسعه دهنده مانور ویژه‌ای روی آن داشته است امکان حذف و جایگزین کردن پس زمینه تصاویر است. شما خواهید توانست به آسانی هرچه تمام‌تر پس زمینه تصاویر را حذف کرده و یک زمینه بی نقص را برای آن‌ها انتخاب نمایید. بیش از هزار الگوی مختلف برای انواع ویرایش‌ها در دسترس شما قرار دارد که استفاده از آن‌ها تنها به خلاقیتتان بستگی خواهد داشت.

ویرایش حرفه ای تصاویر PhotoRoom برای اندروید

دانلود برنامه ویرایش حرفه ای تصاویر PhotoRoom


دانلود کیبورد محبوب 7.9.7.11 SwiftKey Keyboard

نرم‌افزار SwiftKey Keyboard یکی از برترین صفحه کلید ها برای اندروید است که اوایل سال ۲۰۱۶ توسط مایکروسافت خریداری شد. ویژگی‌های کاربردی و فناوری جدید برای تایپ سریع، هوشمند و آسان با قابلیت‌هایی از جمله اصلاح مشکلات تایپی, پیش‌بینی کلمات, پشتیبانی از صفحه کلید پارسی و تبدیل صدا به متن از امتیازات این برنامه است. صدها پوسته  جذاب و بسیار زیبا نیز از ویژگی‌های دیگر این صفحه کلید می‌توان برشمرد.


دانلود اپلیکیشن ساعت و هواشناسی Sense Flip Clock & Weather 6.3.3

دانستن وضعیت آب و هوا می‌تواند در بعضی مواقع کمک زیادی به ما کند. فرض کنید برای آخر هفته برنامه خارج از شهر دارید؛ اگر ندانید که قرار است در آن بازه زمانی هوا چگونه باشد ممکن است با یک باران ناگهانی غافلگیر شوید اما اگر زودتر به فکر بررسی آب و هوا باشید می‌توانید با اطمینان بیشتری برنامه ریزی کنید. 

حتی برای لباس پوشیدن نیز شما می‌توانید از برنامه‌های پیش‌بینی هوا استفاده کنید تا متوجه شوید بهتر است فردا لباس سبک بپوشید یا بارانی ، زیرا ممکن است هوا بارانی باشد. در بین همه نرم افزارهای پیش‌بینی آب و هوا، Sense Flip Clock & Weather یکی از بهترین‌ها است.

از ویژگی‌های بارز این برنامه می‌توان به محل قرار دادن مکان‌ها و موقعیت‌های دلخواه در فهرست علاقه‌مندی‌ها برای دسترسی سریع، هشدارهای آب و هوایی برای هشدار دادن در مواقع بحرانی برای اطلاع کاربران و دارا بودن یک محیط کاربری ساده، آسان و کاربر پسند به دور از هیچ‌گونه ابهام اشاره کرد.

دانلود Sense Flip Clock & Weather

دانلود اپلیکیشن Sense Flip Clock & Weather


دانلود برنامه رسمی موتور جستجوگر گوگل اندروید Google App 13.5.13

جست‌وجو در اینترنت برای یافتن پاسخ سوال‌ها، کاری است که تمامی افراد این روزها به آن عادت کرده‌اند. به همین دلیل همواره وجود موتور‌های جست‌وجو امری مهم برای کاربران به حساب ‌می‌آید و سرعت بالای جست‌وجو یکی از مولفه‌ها برای انتخاب یک موتور جست‌وجو است.

شرکت گوگل که از ابتدای فعالیت خود سعی داشته جست‌وجو را برای کاربران آسان سازد، مدتی است که با انتشار یک برنامه کم حجم این امر را تا حد زیادی به تحقق رسانده است. کاربران با دانلود برنامه Google App می‌توانند به سریع‌ترین نوع ممکن، جست‌ و جوی خود را انجام دهند. اپلیکیشن Google App تا به امروز بیش از پنج میلیارد بار توسط کاربران اندرویدی دانلود شده و در صدر برترین برنامه های جستجوگر قرار دارد.

دانلود Google App

دانلود اپلیکیشن مدیریت وظایف روزانه Todoist 9172

برنامه Todoist از پرطرفدارترین و بهترین نرم افزار‌های مدیریت و اطلاع  کار‌ها و وظایف روزانه برای سیستم عامل اندروید است که با داشتن آن بر روی تبلت و یا گوشی هوشمند خود، می‌توانید به راحتی امور و وظایف روز‌های مختلف خود را در دسته بندی‌های مختلف مرتب کرده تا نرم افزار، آن وظیفه‌ها را در زمان مقرر اطلاع رسانی نماید!

نرم افزار Todoist: To-Do List, Tasks & Reminders Premium همچنین شامل ویجت‌های کارآمدی است که بازدهی کاربران را افزایش می‌دهد. این برنامه از ۱۵ ویجت مختلف برخوردار است که به کاربران اجازه می‌دهد برنامه‌ریزی‌های خود را به دقیق‌ترین شکل ممکن و به صورت منظم دسته‌بندی کنند.

دانلود اپلیکیشن لیست وظایف روزانه Todoist

دانلود اپلیکیشن مدیریت وظایف روزانه Todoist


دانلود برنامه فروشگاه گوگل Google Play Store 29.2.15

نرم‌افزار Google Play Store، نرم‌افزار مارکت شرکت گوگل بوده که برای برنامه‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید ساخته شده است. شرکت‌های گوناگون پس از تولید نرم‌افزارها، آن‌ها را در این فروشگاه معروف قرار می‌دهند. کاربران گوشی‌های هوشمند اندروید نیز می‌توانند با نصب این مارکت، نرم‌افزارهای مورد نظر خود را دانلود و نصب کنند.

در این نرم‌افزار بیش از ۵۰۰ هزار برنامه و بازی وجود دارد، افراد می‌توانند با این برنامه به مشاهده‌ رتبه بندی برنامه‌ها، بررسی برنامه‌ها و تصاویر منتشر شده از آن‌ها بپردازند. با این نرم‌افزار تمام اپلیکیشن‌های مارکت اندروید در اختیار کاربران است و آن‌ها می‌توانند برنامه‌های رایگان را با لینک مستقیم دانلود کنند.

دانلود Google Play Store

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار