احتمال همکاری دختر ترامپ با کمیته تحقیقات مجلس درباره حمله به ساختمان کنگره

ایوانکا ترامپ در حال مذاکره با کمیته تحقیقات مجلس آمریکا برای همکاری داوطلبانه در زمینه حمله به ساختمان کنگره و اتفاقات ۶ ژانویه ۲۰۲۰ است.

باشگاه خبرنگاران جوان- ایوانکا ترامپ، دختر رئیس جمهور پیشین آمریکا در روز‌های اخیر با برخی مقامات کمیته تحقیقات کنگره برای همکاری داوطلبانه و گفتگو با مسئولان این کمیته در زمینه حوادث ۶ ژانویه ۲۰۲۰ رایزنی کرده است.

به گفته گاردین، مشخص نیست این گفتگو‌ها تا چه اندازه قرار است به ارائه مدارک و شواهد مروبط به اتفاقات روز حادثه شود. سخنگوی ایوانکا ترامپ در بیانیه‌ای که روز گذشته منتشر شد اعلام کرد: ایوانکا در حال مذاکره با کمیته تحقیقات کنگره برای مصاحبه با اعضای این کمیته در مورد حادثه حمله به ساختمان اصلی کنگره در ۶ ژانویه ۲۰۲۰ است.

قانونگذاران آمریکایی که بر روی پرونده حوادث ۶ ژانویه در آمریکا کار می‌کنند ۲۰ ژانویه سال جاری میلادی در نامه‌ای خطاب به ایوانکا ترامپ از وی خواستند داوطلبانه با این کمیته همکاری کند. در نامه کمیته تحقیقات به دختر ترامپ آمده است: ما شواهدی در دست داریم که نشان می‌دهد ایوانکا در روز حادثه از دونالد ترامپ خواسته به سرعت به خشونت‌ها پایان دهد.

منابع خبری گفتند در اوایل ماه جاری میلادی کمیته تحقیقات کنگره به دنبال صدور احضاریه برای ترامپ به منظور تحت فضار قراردادن وی برای همکاری و ارائه مدارک و اسناد بوده است.

این نخستین بار است که احتمال دارد یکی از اعضای خانواده دونالد ترامپ قرار است با کمیته تحقیقات کنگره برای روشن شدن جوانب حادثه ۶ ژانویه همکاری کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
دختر بد تحریم شدی
آخرین اخبار