استاندار آذربایجان غربی:

نزدیک به نیمی از مصوبات "یکشنبه‌های صنعت" در آذربایجان غربی اجرایی شد

استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه بازدید از واحد‌های صنعتی تحت عنوان "یکشنبه‌های صنعت" تاکنون ۸۰ مصوبه داشته است، گفت: هم اکنون در کمتر از چند ماه نزدیک به نیمی از این مصوبات در راستای رفع موانع تولید به مرحله اجرایی درآمده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه - محمد صادق معتمدیان روز یکشنبه در بازدید از واحد‌های صنعتی "بام گستران" و " کند پلاست" ارومیه، گفت: یکی از اهداف بازدید میدانی از واحد‌های صنعتی اشرافیت به وضعیت موجود و مشکلات است تا تدابیر لازم برای رفع موانع تولید بهتر اتخاذ شود.

معتمدیان می گوید: تمامی تلاش خود را به کار گرفتیم تا با حضور میدانی و بازدید اعضای ستاد رفع موانع تولید از واحد‌های اقصادی، مسیر توسعه هموار شود.

معتمدیان با اشاره به اینکه مشکلات واحد‌های اقتصادی در استانداری آذربایجان‌غربی رصد می‌شود؛ گفت: تمامی مصوبات این بازدید‌های میدانی تا رسیدن به مرحله اجرایی پیگیری می‌شود.

معتمدیان با تاکید بر ضرورت روان سازی فرآیند‌های سرمایه گذاری در آذربایجان‌غربی، گفت: با هموار کردن مسیر جذب سرمایه گذاری در استان، باید به تکالیف تعیین شده دولت در توسعه اقتصادی جامه عمل بپوشانیم.

او گفت: درگیر کردن سرمایه گذاران با بروکراسی اداری به هیچ وجه قابل قبول نیست و در همین زمینه سعی بر این است تا تمامی شرایط لازم اعم از اختصاص زمین و حمایت از بخش خصوصی به بهترین نحو ممکن انجام شود.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.