جستجو برای پیدا کردن صیادان تنگستانی ادامه دارد

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر گفت: جستجوی هوایی و دریایی برای یافتن اثری از سه صیاد تنگستانی ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر-  حجت خسروی گفت: در پی اعلام سپاه منطقه خورخان در شهرستان دیر متوجه ناپدید شدن یک فروند قایق شدیم که به قصد صیادی به دریا رفته بود.

او گفت: این قایق شنبه از روستای کری در شهرستان تنگستان خارج شده و یکشنبه حدود ساعت ۱۸ اعلام کرده بود که دچار سانحه شده است.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر می‌‎گوید: در پی این گزارش، همه ظرفیت‌ها بسیج شد تا اثری از این قایق و سرنشینان آن پیدا شود.

خسروی گفت: شناور ناجی ۱۸ از دیر به موقعیت اعزام شد، قایق‌های محلی و شناور‌های سپاه نیز در محل حاضر شدند و عملیات جستجو و نجات تا ساعت ۴ بامداد امروز ادامه داشت.

به گفته او، امروز صبح نیز بالگرد سپاه و هواپیمای فوق سبک (جایروپلین) اداره کل بنادر و دریانوردی به پرواز درآمدند، اما همه این کار‌ها بی‌نتیجه ماند.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر می‌گوید: با توجه به اینکه بالگرد و جایروپلین امکان پرواز در شب را ندارند، درخواست دادیم که از ظرفیت پهپادی برای شب استفاده کنیم.

خسروی گفت: جستجو برای یافتن صیادان همچنان ادامه خواهد یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.