اگر کمک می‌کردند سقوط نمی‌کردیم

سرمربی تیم شهروند ساری گفت: بدلیل عدم همراهی بعضی از مسئولان در استان موقعیت‌های زیادی را ازدست دادیم ،با توجه به اینکه تیم مس یک تیم پرقدرت است و ما نیز با ۶ هفت بازیکن به تبریز آمدیم به همین دلیل نتوانستیم بازی قابل قبولی را ارائه کنیم.

آقای حسین نجاریان  دربازی باتیم مس سونگون ورزقان گفت: در طول بازی موفق به خلق ۲ موقعیت شدیم که متاسفانه نتوانستیم از فرصت‌های به دست آمده نهایت استفاده را ببریم.

ما لیگ امسال را با ۱۰، ۱۲ بازیکن شروع کردیم و در بازی‌های پایانی لیگ با مصدومیت و چهار اخطاره بودن بازیکنان تیم همراه شدیم و به این علت برای بازی با مس بیش از هفت بازیکن نداشتیم.

 باشگاه در آخرین نامه خود اعلام کرده بود در بازی پایانی شرکت نمی‌کند ما نیز تمرینی نداشتیم، ولی روز پایانی گفتند به تبریز بروید و این بازی را انجام دهید و ما نیز با شرایطی که گفتم وارد میدان شدیم.

بدلیل عدم همراهی بعضی از مسئولان در استان موقعیت‌های زیادی را در طول فصل از دست دادیم و کار به اینجا رسید و متاسفانه در لیگ دسته یک فوتسال سقوط کردیم.

تیم شهروند ساری با شکست ۲ بر صفر مقابل تیم مس و در مجموع با کسب ۱۷ امتیاز به عنوان اولین تیم به لیگ دسته یک فوتسال سقوط کرد.

برچسب ها: لیگ ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.