فرماندار خرم‌آباد خبر داد؛

نصب سرویس‌های بهداشتی پیش‌ساخته در مجموعه گردشگری بیشه

فرماندار خرم‌آباد از نصب سرویس‌های بهداشتی پیش‌ساخته به منظور رفاه حال گردشگران نوروزی در مجموعه گردشگری آبشار بیشه خبر داد.

علی محمد دریکوند فرماندار خرم‌آباد  گفت:به منظور رفاه حال مسافرین نوروزی، سرویس‌های بهداشتی پیش ساخته مجهز به دستشور و تهویه در منطقه گردشگری بیشه نصب شد.

او گفت: پیش از این در بازدیدی که از این منطقه گردشگری داشتیم مسافران نوروزی از کمبود امکانات بهداشتی گلایه‌مند بودند که بنا شد نواقص زیرساختی منطقه گردشگری «بیشه» در اسرع وقت برطرف شود.

احمدرضا دالوند معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری پیش‌تر با اشاره به بررسی وضعیت اماکن گردشگری استان افزود: برخی از مناطق گردشگری مانند آبشار بیشه و نوژیان دارای مشکلات زیرساختی هستند که قرار شد سرویس‌های بهداشتی به این مجموعه‌های گردشگری افزوده شود.

آبشار بیشه یکی از آبشار‌های زیبای استان لرستان در کنار راه‌آهن تهران - خوزستان و در نزدیکی ایستگاه «بیشه» قرارگرفته و از این‌رو هرساله پذیرای در ایام مختلف بهار و تابستان پذیرای مسافران زیادی از جای‌جای کشورمان است.

آبشار «بیشه» با چشم‌اندازی زیبا یکی از نادرترین و زیباترین آبشار‌های استان لرستان است.

ارتفاع آبشار ۴۸ متر تا نقطه برخورد با زمین است و ۱۰ متر نیز از آنجا تا وصل شدن به رودخانه سزار است و عرض تاج آبشار ۲۰ متر است.

در بالای آبشار، روبروی ایستگاه چشمه‌های پر آب متعددی دیده می‌شود که از دل کوه می‌جوشند و از وسط ایستگاه قطار گذشته و آبشار «بیشه» را تشکیل می‌دهند.

هوای خنک و با طراوت، سرسبزی و شادابی کوه‌های بلند و دل‌نشین «بیشه» را به یک منطقه دیدنی و جذاب برای گردشگران تبدیل کرده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.