احمدی:

بیش از ۱۰ هزار خودروی متخلف در محورهای فارس جریمه شدند

مدیر مرکز مدیریت راه‌های فارس گفت: از ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ تا هشتم فروردین امسال ۱۰ هزار و ۱۲۶ خودرو در جاده‌های فارس به دلیل سرعت غیرمجاز جریمه شده اند.

حمید احمدی گفت: بالاترین سرعت خودرو‌ها در جاده جهرم- لار و آباده-ایزدخواست به ثبت رسیده است و ۶ هزار و ۶۴۵ خوردو سرعت لحظه‌ای و ۳ هزار و ۴۸۱ خودرو سرعت لحظه‌ای و سرعت متوسط بالا داشته اند.

او گفت: تردد خودرو‌های سواری در فارس نسبت به مدت مشابه پارسال ۴۶ درصد افزایش افزایش داشته و بیشترین افزایش ورودی خودرو‌ها به فارس از جاده بوشهر- کازرون بوده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۶ درصد افزایش داشته و بیشترین خروجی از استان فارس از جاده آباده – شهررضا با ۲۳ درصد افزایش بوده است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های فارس گفت: همچنین بیشترین تردد در جاده‌های فارس در ساعت ۱۱ تا ۱۲ در جاده شیراز-مرودشت ثبت شده است و بیشترین حجم تردد برابر با ۵۰ درصد تردد خودرو‌ها از ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ تا هشتم فرودرین امسال، در روز روز پنجم فروردین ثبت شده است.

احمدی گفت: مسافران تهران، مازندران و اصفهان، بیشترین سهم گردشگران استان فارس را از ابتدای تعطیلات نوروزی امسال تا هشتم فروردین به خود اختصاص داده اند و بیشتر مسافران از استان فارس به استان‌های بوشهر، اصفهان و هرمزگان سفر کرده اند.

به گفته او، ورودی شهر شیراز نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۹ درصد افزایش تردد خودرو‌ها را نشان می‌دهد که ۷۰ درصد خودرو‌های ورودی به شهر شیراز، بین یک تا سه روز در این شهر اسکان داشته اند.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های فارس گفت: در حال حاضر همه جاده‌های استان فارس باز و تردد به نسبت روان است و گاهی در جاده‌های دو خطه مانند بخش‌هایی از جاده‌های بوشهر – شیراز و جم – فیروزآباد، ترافیک کمی نیمه سنگین می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار