فرماندار گناوه:

همگان در نهادینه کردن اجرای امر به معروف و نهی از منکر مشارکت کنند

فرماندار گناوه از توابع استان بوشهر گفت: احیا و ساری و جاری کردن فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نیازمند اهتمام ویژه جمعی است.

محمدتقی صفری سه شنبه شب در جلسه شورای اقامه نماز و فرهنگ عمومی این شهرستان گفت برپایی نماز در ادارات بویژه در ایام ماه مبارک رمضان مدنظر باشد و اداره اوقاف و تبلیغات اسلامی برای این امر مهم و حضور روحانیون برای نماز جماعات برنامه ریزی کنند.

وی می گوید پرداختن به موضوع نماز در مجموعه آموزش و پرورش باید به طور خاص و ویژه مدیریت شود.

فرماندار گناوه می گوید سخنان رهبر معظم انقلاب که عالمی حکیم، دوراندیش، متفکر و آشنا به همه اصول و قوائد دموکراسی است برای همه ما تکلیف و حجت است و باید سرلوحه کار‌ها باشد.

به گفته وی خدمات نظام مقدس اسلامی بویژه در ادارات باید برای مردم و نسل جوان تبیین و روشنگری شود.

صفری می گوید در بیش از چهار دهه عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، خدمات و دستاورد‌های زیادی در زمینه‌های مختلف از جمله سلامت، امنیت، آموزش، پزشکی و زیرساختی مختلف در سراسر کشور انجام شده است که باید در جامعه تبیین و بازگو شود.

به گفته وی  مردم سهم و نقش بسزایی در پیشرفت و دستاورد‌های انقلاب اسلامی داشته و دارند و باید از کمک و همراهی و توان آن‌ها در برنامه‌ها استفاده شود.

فرماندار گناوه می گوید اصلی‌ترین دستاورد انقلاب، برپایی نظام اسلامی بر پایه اعتقادات درونی، اسلام ناب، وحدت و خط مشی و نگاه، تاثیرگذاری نقش ولایت فقیه در همه ابعاد است.

به گفته وی حرمت ماه مبارک رمضان و پرهیز از روزه خواری در شهرستان بویژه در بازار باید حفظ شود و به کسانی که تظاهر به روزه خواری می‌کنند، تذکر لسانی و اخلاقی لازم داده شود و برخورد قانونی توسط دستگاه‌های متولی مدنظر باشد.

صفری می گوید رضه غذا در ماه مبارک رمضان توسط رستوران‌ها در بازار و در روز به صورت علنی برخورد شود و مسافران دور از انظار عموم برای صرف غذا اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.