اعلام حضور ۲۲۰ تیم در مسابقات مینی فوتبال جام پرچم استان همدان

تاکنون ۲۲۰ تیم برای حضور در مسابقات سراسری مینی فوتبال جام پرچم در استان همدان اعلام آمادگی کردند.

رئیس هیات روستایی و بازی‌های بومی محلی استان همدان گفت: نخستین دوره این مسابقات با مساعدت و حمایت‌های معاونت توسعه ورزش همگانی و امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی، فدراسیون ورزش‌های همگانی، دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان و انجمن مینی فوتبال در ۲ بخش بانوان و آقایان بالای ۱۵ سال در همدان برگزار می‌شود.

به گفته نادری فر، تاکنون ۲۲۰ تیم در سطح روستا‌های استان همدان برای حضور در این مسابقات نام نویسی کرده‌اند که از این تعداد ۱۲ تیم را بانوان تشکیل می‌دهند.

او افزود: مسابقات از ۱۶ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و تیم قهرمان برای شرکت مسابقات بین‌المللی انتخاب و معرفی خواهد شد.

رئیس هیات روستایی و بازی‌های بومی محلی استان همدان افزود: بازیکنان هر تیم باید ساکن یک روستا باشند و البته هیچ محدودیتی در تعداد تیم‌های شرکت کننده از روستا‌ها در این مسابقات وجود ندارد.

 برای ثبت نام در این مسابقات سرپرست هر تیم می‌تواند فرم طراحی شده در داخل سایت را پرینت گرفته و پس از درج اسامی ۱۰ بازیکن و مربی تیم خود در این فرم و پس از مهر و امضای دهیار و مسئول خانه بهداشت روستای محل سکونت، این فرم را در داخل سایت بارگذاری کرده و پس از تکمیل فرم آنلاین، ثبت نام را نهایی کند.

 ۳۱ فروردین ماه جاری را آخرین مهلت نام نویسی برای شرکت در مسابقات مینی فوتبال کشوری است و علاقه‌مندان از روستا‌های سراسر کشور می‌توانند در این دوره از پیکار‌ها شرکت کنند.

علاقه‌مندان در مسابقات مینی فوتبال کشوری (جام پرچم) در سایت http://iranminifootball.ir به صورت رایگان ثبت نام و در شهرستان محل سکونت خود در این مسابقات شرکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر علی
۱۲:۳۸ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
من می‌خواهم ثبت نام کنم