دعوت نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در پیامی از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی ضمن اعلام همبستگی با ملت مظلوم فلسطین و اظهار انزجار از اقدامات رژیم صهیونیستی، از آحاد مردم انقلابی، ولایتمدار و همیشه در صحنه آذربایجان غربی دعوت کرد در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند.

در بخشی از پیام نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی آمده است: همه مردم استان روز قدس برای حمایت از مسلمانان مظلوم فلسطین و انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی بهترین حضور را در راهپیمایی داشته باشند تا به دنیا نشان دهند که بیش از پیش از استکبار و عواملش بیزار بوده و همواره به تبعیت از ولایت فقیه از مردم مظلوم فلسطین دفاع می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی اعلام کرد: در حالی‌که ملت مظلوم فلسطین در دهه‌های گذشته جز ظلم و ستمی ناروا بر پیکره خود ندیده‌است، اما با مردمانی از جنس ایمان و تقوا همواره پرچم عدالت‌خواهی را برافراشته نگه داشته‌اند.

در بخش دیگری از پیام نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی آمده است: مردم روزه دار استان با شرکت گشترده در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس، با محکوم کردن جنایت اشغالگران و حامیان غربی آنان، یک بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی، موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.