منتخب مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان:

حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران مهر تاییدی بر ماهیت ضد انسانی اسرائیل است

منتخب مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان با صدور بیانه ای اعلام کرد: حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس تنفس رژیم صهیونیستی را دشوارتر خواهد کرد.

آیت الله محمد حسین بیاتی منتخب مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن حمله وحشیانه رژیم اشغالگر قدس به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه، اظهار کرد: حضور گسترده حق طلبان و آزادگان جهان در راهپیمایی روز قدس تنفس رژیم صهیونیستی را دشوارتر خواهد کرد.

در بیانیه منتخب مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

لُعِنَ الَّذِینَ کَفَرُوا مِنْ بَنِی إِسْرَائِیلَ عَلَىٰ لِسَانِ دَاوُودَ وَعِیسَى ابْنِ مَرْیَمَ ۚذَٰلِکَ بِمَا عَصَوْا وَکَانُوا یَعْتَدُونَ

حمله وحشیانه رژیم اشغالگر قدس به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران و به شهادت رساندن جمعی از مجاهدان راه حق که مصداق آشکار نقض تمامی مقررات بین المللی است، مهر تایید مجددی بر ماهیت ضد انسانی این توده سرطانی در حال اضمحلال است. دست زدن به چنین اقداماتی دیوانه وار از سوی آن رژیم در حالی که در میان افکار عمومی جهان رسوا گشته و در داخل نیز با امارات موت مواجه و در دوره احتضار به سر می‌برد دور از انتظار نیست. پس از ماه‌ها جنایت و قتل عام بیش از سی هزار انسان بی گناه همچنان غزه سرافراز ادعا‌های پوچ رژیم جعلی را به سخره گرفته و با اعتماد به وعده نصر الهی (هیچ) را تنها دستاورد این جرثومه سفاک نموده است.

طبیعتا روز قدس امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته و نه تنها با حضور مسلمانان بلکه با حضور همه حق طلبان و آزادگان جهان با شکوهی مثال زدنی برگزار خواهد شد و تنفس را در واپسین ایام حیات نحس اسرائیل بر او دشوارتر خواهد نمود.

محمد حسین بیاتی
منتخب مردم شریف استان آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری
۱۴۰۳/۱/۱۴

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.