کودکان و نوجوانان کاشانی ورزش را به «وقت مسجد» تمرین کردند

کودکان و نوجوانان کاشانی در برنامه «به وقت مسجد» از برنامه‌های جشنواره دل روشنی شهرداری ورزش‌های فکری و سرگرم کننده را با رویکرد آشنایی و انس با فضای مذهبی تمرین کردند.

محمدحسین واحدیان، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: برنامه به وقت مسجد توسط خانه فرهنگ جوان و از سری برنامه‌های جشنواره دل روشنی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان ماه مبارک رمضان در مساجد منطقه لتحر اجرا شد.

برگزاری جشنواره «دل روشنی» سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان همزمان با ماه رمضان و اجرای ۱۱ برنامه متنوع در محلات، بوستان‌ها، فرهنگسرا‌ها و خانه‌های فرهنگ کاشان برگزار شد.

محمدحسین واحدیان گفت: ویژه برنامه به وقت مسجد در راستای تعمیق باور‌های دینی در نسل کودک و نوجوان، آشنایی و انس با فضای مذهبی به همت خانه فرهنگ جوان و با همکاری مدیریت ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان اجرا شد.

او می‌گوید: برنامه ورزشی به وقت مسجد به صورت رقابت‌های ورزشی ویژه دختران و پسران چهار تا ۱۷ سال اجرا شد.

به گفته او، دختران و پسران کودک و نوجوان کاشانی به صورت جداگانه در مسابقات و ایستگاه بازی‌‎های فکری از جمله مار و پله، منچ، اُتللو، دوز چهارسو و دست چین شادی و نشاط، افزایش صمیمیت و ارتباطات، تقویت حافظه، افزایش دقت و اعتماد به نفس و ترویج بازی‌های گروهی و فکری را تمرین و تجربه کردند.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت:ویژه برنامه به وقت مسجد با استقبال پرشور کودکان و نوجوانان، اهدای جوایز به آنان و معرفی نفرات برتر در هر بازی ششم اردیبهشت تا پایان ماه مبارک رمضان در هفت مسجد منطقه لتحر انجام شد.

ماهستان معرفت، کوی رمضان، دعوت، جشنواره قرآنی سفره رمضان، در پناه قرآنیم، شب‌های قرآنی و تفسیر، ورزش و سلامتی در ماه خدا، کارگاه سلامت روزه بگیریم، محفل نیکان (ویژه بانوان)، ورزش از افطار تا سحر و شب‌های قرآنی قصه گویی و ایستگاه نقاشی کودکان از برنامه‌های جشنواره «دل روشنی» است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار