تشدید فعالیت بازرسان صنفی با ۳۰۰ اکیپ در آذربایجان‌غربی

معاون جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: برای افزایش بازرسی‌ها و ممانعت از افزایش بی رویه قیمت کالاها، با ۳۰۰ اکیپ فعالیت بازرسان صنفی در استان تشدید می‌شود.

نادر رحیمی در جلسه شورای اطلاع رسانی استان با اشاره به آغاز طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها گفت: : این اکیپ‌ها متشکل از نیروهای بازرسی جهاد کشاورزی، سازمان صمت، تعزیرات حکومتی و بسیج است.

معاون جهاد کشاورزی آذربایجان غربی می گوید: گشت‌های بازرسی از پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت با جدیت و دقت بالا بر روند توزیع کالا در بازار استان نظارت کرده و با متخلفان برخورد قانونی خواهند کرد.

به گفته وی در شرایطی که دولت با هدف تقسیم عادلانه یارانه به مردم همه تلاش خود را بکار گرفته نباید اجازه دهیم برخی با سواستفاده، این اقدام درست و اساسی دولت را زیر سوال برده و کام مردم را تلخ کنند.

رحیمی گفت: مردم همه باید متولیان امور را در اجرای درست و مناسب طرح یاری کرده و از احتکار خانگی برخی کالاهای اساسی خودداری کنند و مطمئن باشند دولت با همه توان اقلام اساسی مورد نیاز مردم را تامین خواهد کرد.

معاون جهاد استان می گوید: تاکنون به غیر از روغن خوراکی، هیچ مشکلی در خصوص کمبود کالاهای اساسی از جمله برنج، ماکارونی، مرغ و تخم مرغ در سطح استان وجود ندارد.

وی در خصوص ایجاد صف مقابل برخی نانوایی‌های سطح استان نیز گفت: مهمترین دلیل این کار افزایش تقاضای خرید بیش از نیاز مصرف است که مردم با احتمال گران شدن نان، اقدام به خرید بیشتر می‌کنند.

معاون جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی افزود: سهمیه آرد نانوایی‌های استان و قیمت آن هیچ تغییری نکرده است لذا از عموم مردم تقاضا داریم که براساس نیاز و میزان مصرف، خریداری کنند.

فعالیت بازرسان صنفی با ۱۳۸ اکیپ تشدید می شود

محمد دهقان نیز در جلسه شورای اطلاع رسانی استان با اشاره به آغاز طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها گفت: بازرسی های صنفی برای جلوگیری از سواستفاده‌ها از افرایش قیمت برخی کالاها تشدید می‌یابد و با کسانی که در روند بازار مخصوصا توزیع کالاهای اساسی خللی ایجاد کنند برخورد خواهد شد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی، کمبود یا احتکار کالاهای اساسی مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ در میان بگذارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.