افتتاح کلینیک ویژه تخصصی شهرستان خدابنده

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: کلینیک ویژه تخصصی خدابنده که یکی از پروژه‌های مورد تاکید در سفر ریاست جمهوری به استان بود افتتاح شد.

او این پروژه را یکی از پروژه‌های اولویت دار و مورد تاکید در سفر ریاست جمهور و اعضای هیات دولت به استان، برشمرد و گفت: با توجه به اینکه شهرستان خدابنده، منطقه‌ای پرجمعیت است و حدود ۳۲۰ روستا را تحت پوشش دارد، وجود یک کلینیک تخصصی و ویژه در این منطقه مورد نیاز بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان اظهار کرد: کلینیک ویژه شهرستان خدابنده مشتمل بر ۱۳ واحد کلینیکی،  ۳۵ مطب و مرکز خدمات تخصصی و مشاوره ای، در زمینی به مساحت ۶۳۶ متر مربع، در چهار طبقه با مساحت حدود ۲هزار متر مربع می‌باشد که با اعتبار حدود ۱۸۰ میلیارد ریال احداث و تجهیز شده و افتتاح می‌شود.

او با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته سلامت بعد از دو سال وقفه به دلیل وضعیت حاد شیوع کرونا در کشور، امسال به طور گسترده اجرا شد، گفت: خوشبختانه بیماری کرونا با همت خدمتگزاران سلامت و آحاد مردم شریف، مهار شد و این افتخار بزرگی برای سیستم بهداشت و درمان کشور و ملت ایران است.

بختیاری با بیان اینکه موج ششم کرونا از کشورهای اروپایی آغاز شده بود، گفت: اگر قرار بود این بیماری بر اساس الگوی اپیدمیولوژیک و مهار شدن خود به خود، کنترل شود، قاعدتا باید ابتدا در کشورهای اروپایی مهار می‌شد و بعد در کشور ما ولی در حال حاضر عکس این قضیه را مشاهده می‌کنیم و این موفقیت جز با همت و عزم عمومی امکان‌پذیر نبود.

به گفته ی او اگر همکاری و همراهی آحاد مردم نبود، قطعا سیستم بهداشت و درمان نمی‌توانست یک تنه به این موفقیت بزرگ دست یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.