سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی

سامانه حمایت، جوابگوی اعتراضات یارانه‌ای مردم

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: سامانه حمایت، جوابگوی اعتراضات یارانه‌ای مردم می‌باشد.

به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ اشرفی گفت: افرادی که تاکنون یارانه نقدی دریافت می‌کرده اند، اما در این آخرین اقدامات، مشمول دریافت یارانه نشده اند یا نسبت به دهک بندی گلایه مند می‌باشند، می‌توانند برای درج اعتراض خود اقدام نمایند.

او گفت: این افراد می‌توانند از طریق ارسال کد ملی سرپرست خانوار به سرشماره ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ از وضعیت دهک خود مطلع شده و اعتراض خود را ارائه نمایند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: سامانه «حمایت» به نشانی hemayat.mcls.gov.ir نیز جوابگوی اعتراضات مردمی می‌باشد.

به گفته او به واسطه حجم مراجعات مردمی، ممکن است ورود به سایت با مشکلاتی همراه باشد که لازم است شهروندان در این زمینه صبور باشند.


بیشتر بخوانید


اشرفی گفت: معترضین می‌توانند با مراجعه حضوری به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان‌ها و همچنین فرمانداری‌ها درخصوص شیوه‌های اصلاح اطلاعات و یا روش درج اعتراض در سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی راهنمایی بگیرند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری درخصوص افراد جامانده نیز گفت: افرادی که به هر دلیل از سال ۹۳ یارانه نقدی دریافت نکرده اند و یا در سامانه یارانه نقدی ثبت نام نداشته‌اند، منتظر بمانند سازمان هدفمندی یارانه‌ها طی چند روز آینده سامانه‌ای را برای ثبت نام افراد معرفی خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.