پاکسازی و جمع آوری زباله حاشیه سد مهاباد توسط دانش آموزان مهابادی

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش مهاباد گفت: جمعی از دانش آموزان دبستان زنده یاد علی خسروی با حضور در محل حاشیه سد مهاباد اقدام به پاکسازی و جمع آوری زباله‌ها کردند.

بهمن عنایتی گفت: عوامل، همیار محله، دانش آموزان و والدین مدرسه زنده یاد علی خسروی با حضور در محل حاشیه سد مهاباد به جمع آوری زباله‌های اقدام کردند.

وی گفت: در این اقدام دانش‌آموزان با دادن پیام دوستدار طبیعت هستیم و زمین پاک حق ماست و نسبت به زیبایی و آراستگی آن همه ما شهردار هستیم، به همشهریان خود یادآور شدند.

مدیر مدرسه مذکور هدف از این حرکت نمادین را آموزش همگانی برای پاکسازی محیط زیست برشمرد و گفت: این برنامه آموزشی از سوی اعضای انجمن اولیای مدرسه برای دانش آموزان اجرا شد تا تمیز نگه داشتن محیط مورد توجه قرار گیرد و اگر زباله‌ای مشاهده شد احساس مسئولیت کرده و منتظر جمع آوری این زباله‌ها از سوی نهادی خاص نباشند.

گورک گفت: دانش آموزان از پایه می‌بایست نسبت به محیط پیرامون خود مسئول و در نگهداری آن کوشا باشند.

وی می‌گوید: شهر سالم مستلزم همیاری و مسئولیت پذیری ساکنان آن است و دانش آموزان با فرهنگ سازی و آموزش میدانی بصورت نمادین نسبت به جمع آوری زباله‌های حاشیه سد با رعایت نکات بهداشتی در کنار والدین و همکاران اقدام نمودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.