رئیس کل دادگستری استان یزد:

رویکرد برنامه‌های هفته قوه قضاییه مردمی و امید آفرین باشد

 غلامرضا دهشیری گفت: هفته قوه قضاییه فرصت بسیار خوبی برای ارتباط بیشتر با مردم است و باید از آن برای امید آفرینی استفاده شود.

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: رسالت امروز همه مدیران و مسئولان، حضور فعالانه و اثر بخش در جهاد تبیین است که باید با استفاده از ظرفیت روابط عمومی و ابزار رسانه، محقق گردد.

او گفت: هفته قوه قضاییه که فرصتی برای ادای دین به شهید بهشتی، به عنوان سیدالشهدای انقلاب اسلامی است باید خدمات دستگاه‌های مرتبط و اقدامات مهم و اثر گذار یک سال گذشته به سمع و نظر مردم برسد.

به گفته این مقام قضایی:‌ در زمانی که دشمن با اخبار واهی و جهت دهی برخی مسائل به دنبال ایجاد یأس و نا امیدی در مردم است نباید انتشار آمار و اقدامات مجموعه بدون تحلیل و به گونه‌ای صورت گیرد که دشمن بتواند از آن سوء استفاده کند.

دهشیری گفت: با اقدامات خوب قوه قضاییه در سنوات اخیر، اعتماد و بارقه امید مردم به این قوه افزایش یافته است که این موضوع باعث افتخار همه کارگزاران در این مجموعه است.

رئیس کل دادگستری استان یزد، حضور در میدان عمل و اثر گذاری قوه قضاییه در تحقق شعار سال را مایه مباهات ذکر کرد و گفت: در سال‌هایی که عناوین سال با موضوعات اقتصادی، اشتغال آفرینی و تولید، گره خورده است، قوه قضاییه با تشکیل مستمر جلسات ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، بازدید از کارخانه‌ها و ارتباط مضاعف با صاحبان حِرف و صنایع، تا آنجا که امکان داشته در میدان عمل بوده و سعی در گره گشایی و کمک به سرداران جبهه جنگ اقتصادی را داشته است.

او گفت: یک جراحی ضروری در اقتصاد این کشور با توجه به شرایط روز و جهان نیاز بوده که دولت سیزدهم آن را انجام داده است و حال همه باید در اجرای سیاست‌های در نظر گرفته شده متحد و منسجم انجام وظیفه نمایند.

دهشیری، دشمن شناسی را ضرورت امروز جامعه دانست و گفت: در جنگ سخت، هر منطقه‌ای را که دشمن بیشتر زیر آتش حملات خود قرار می‌داد، نشان از اهمیت و استراتژیک بودن آن داشت و حال این موضوع در جنگ نرم ادارکی و ترکیبی نیز صدق می‌کند، چراکه دشمنان و بدخواهان این کشور و کفتار‌های رسانه‌ای که فهمیدند این جراحی اقتصادی به نفع این مردم و نظام است با موج سواری بر روی برخی حواشی به دنبال مقاصد شوم خویش و نا امید کردن مردم می‌باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۱۱ خرداد ۱۴۰۱
نظارت را بر دادگاه شهرستان اشکذر بیشتر نمایید بی عدالتی در دادگاه شهرستان اشکذر بیداد می کند و به پرونده ها خیلی دیر رسیدگی می نمایند حق الناس و حق مردم را با بی عدالتی نابود می کنند عدالت را اجرا کنید وقتی بی عدالتی در جامعه ای باشد مجرم ها و متهم ها و افراد ریاکار در جامعه به اهداف پلید خودشان می رسند نظارت بر دادگاه شهرستان اشکذر و بررسی پرونده ها که روی زمین مانده و رسیدگی نمی کنند از واجبات است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۱۱ خرداد ۱۴۰۱
لطفا در دادگاه هایتان عدالت اجرا نمایید و بر کار قضات دادگاه ها نظارت نمایید چون خیلی به ناحق رای صادر می نمایند اگر این طوری باشد عدالتی در جامعه نمی ماند
آخرین اخبار