پاک‌فطرت:

دولت برای حمایت از محیط زیست لایحه ارائه کند

رئیس مجمع نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان حفاظت محیط زیست در نخستین فرصت، آنچه را که در حوزه اختیارات خود نیاز دارد در قالب لایحه دولت ارائه کند تا مجلس آن‌را دنبال کند.

علیرضا پاک فطرت گفت: مجلس آمادگی مشارکت در این زمینه را دارد و براساس فرمایش مقام معظم رهبری در باب اینکه لایحه، کارشناسانه‌تر از طرح است لایحه‌ای را دولت ارائه کند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس ضمن ابراز تسلیت شهادت دو تن از محیط بانان که صادقانه از محیط زیست کشور دفاع کردند، گفت: مجلس باید اختیارات بیشتری را به سازمان حفاظت محیط زیست بدهد.

او گفت: در مجلس اینکه مباحث یا لایحه‌ای از طرف سازمان حفاظت محیط‌زیست ارائه شده باشد، دیده نشده است.

پاک‌فطرت گفت: به نظر می‌رسد مجلس شورای اسلامی باید اختیارات بیشتری را به سازمان حفاظت محیط زیست بدهد؛ چرا که مسائل زیست محیطی و خشکسالی‌هایی که تا به امروز وجود دارد بخشی حاصل بی تدبیری‌های گذشته و حاصل بی‌نظمی‌های دولت در موضوع محیط‌بان و حیات وحش نیست بلکه موضوع آب‌های زیر زمینی، جنگل‌ها، مراتع و آبخوان‌داری است.

نماینده مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس گفت: اگر امروز خشکسالی در کشور روز به روز بیشتر می‌شود باید بپذیریم که از محیط زیست به درستی حفاظت نکردیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار