امام جمعه اهل سنت ارومیه:

تفکر امام راحل راه رهایی از ظلم برای ملت‌های مظلوم جهان ترسیم کرد

امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: تفکر و انقلاب امام راحل راه رهایی از ظلم را برای همه ملت‌های مظلوم و آزادیخواهان جهان ترسیم کرد.

ماموستا مامد کلشی نژاد گفت: امروز اندیشه و انقلاب امام خمینی (ره) الگوی ملت‌های مظلوم جهان اعم از مسلمان و غیر مسلمان شده و ‌آنها بر اندیشه ایشان تاسی کرده‌اند.

او گفت: ایدیولوژی امام راحل بهترین راهکار برای ایستادگی در برابر ظلم و تجاوز است و طبق این ایدلویوزی، هیچ انسانی ار هر ملت و زبانی نباید مورد تجاوز قرار گیرد.

ماموستا کلشی نژاد گفت: بدون تردید امام راحل با هدایت انقلاب اسلامی و با تفکر خود راه رهایی از ستم را به جامعه جهانی نشان داد و امروز نه تنها ملت‌ها بلکه اندیشمندان آزاداندیش هم به حقیقت شخصیت تأثیرگذار ایشان پی برده‌اند.

امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: در تفکر امام راحل جامعه جهانی می‌توانند در کمال آرامش در کنار هم زندگی کنند بدون اینکه نوامیس و حق و حقوق یکدیگر را مور تجاوز قرار دهند و امروز می‌بینیم ملت‌های مظلوم جهان با تبعیت از سیره امام راحل در مقابل متجاوزانی که چشم طمع به منابع و ثروت آنها دوخته‌اند، ایستادگی می‌کنند.

ماموستا کلشی نژاد گفت: امام خمینی (ره) در به ثمر رساندن انقلاب نقش پیامبرگونه داشتند و اگر رهبری مدبرانه و آگاهانه آن بزرگوار نبود انقلاب نمی‌توانست به مقصد برسد.

او گفت:نگاه امام راحل به سنت و ‌تکیه ایشان به قدرت لایزال الهی باعث پیروزی و جاودانگی انقلاب شد چنانکه امروز پس از گذشت سال‌ها همچنان انقلاب صلابت خود را حفظ کرده است.

امام جمعه اهل سنت ارومیه می گوید: دنیای امروز نیازمند تفکر دینی و معنوی امام راحل است زیرا معنویت مهمترین مقوله‌ای است که دنیا بدان نیاز دارد.

ماموستا کلشی نژاد گفت: اگر چه انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن بوقوع پیوست ولی مقدمه آن توسط امام راحل و از دهه ۱۳۴۰ آغاز شد و امام با ابستادگی در برابر طاغوت و حامیانش انقلاب را به سمت پیروزی هدایت کرد و امروز دستاوردهای حاصل از نهضت معمار کبیر انقلاب، ایران اسلامی را به قله رفیع سوق داده است.

برچسب ها: 14 خرداد ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.