گرامیداشت یادواره شهید نظم و امنیت در دیشموک

همزمان با ولادت شهید موسی نوروزی یادواره ای در روستای بردله دیشموک به یاد این شهید والامقام برگزار شد.

امام جمعه دیشموک در این آیین گفت: بستر رشد و توسعه جمهوری اسلامی و تحقق اهداف والای آن نظم و امنیتی است که شهدای نیروی انتظامی پیشگامان این راه مقدس هستند.

حجت الاسلام علی اکبر راوند با بیان اینکه ایرانیان مدیون شهدای نظم و امنیت هستند می گوید: بیرق شهدای نظم و امنیت کشور به همت جان برکفان از جمله شهید نوروزی است و هرگز بر زمین نمی‌ماند.

در این مراسم معنوی، مردم با ابراز ارادت به پرچم حرم مطهر امام حسین علیه السلام و زیارت ازبعید، دلدادگی خود را به اهل بیت نشان دادند.

به گفته امام جمعه دیشموک، شهید نوروزی ۲۰ خرداد سال ۱۳۷۷ در روستای بردله از توابع بخش دیشموک دیده به جهان گشود و چهارم آبان ۱۴۰۰ در دلگان سیستان و بلوچستان در درگیری با اشرار به شهادت رسید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید استان هم با اشاره به برگزاری یادواره در سالروز ولادت شهید نوروزی گفت: وجود چنین فرزندی افتخاری برای همه ما و خانواده آن شهید گرانقدر است.

حجت الاسلام خرم روز با اشاره به عزتمندی ملت ایران می گوید: عزت و سربلندی ملت ایران به خاطر شهدا، نیرو‌های مقتدر نظامی و انتظامی، صبر و مقاومت پدران، مادران و خانواده شهدا است.

او گفت: محرومیت زدایی از چهره‌ مردم در مناطق محروم کشور، نشان از عمل به وصایای شهدا برای خدمت صادقانه به مردم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.