عملکرد مناسب اصناف در طرح مردمی سازی یارانه‌ها

اصناف استان همدان در طرح مردمی سازی یارانه‌ها عملکرد خوبی دارند.

 مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان با اشاره به همراهی و تعامل اصناف در برهه‌های مختلف، گفت: کسبه و بازاریان این استان در طرح مردمی سازی یارانه‌ها عملکرد خوبی دارند.

 احمد شانیان گفت: نقش آفرینی این قشر در برهه‌های مختلف تاریخی بر همه ما ثابت شده است و حماسه سازی آن‌ها در زمان مشروطه، انقلاب و جنگ مشهود است.

او گفت:بازاریان ما بازوان قدرتمند نظام هستند و هر زمان کار خوبی در کشور آغاز شد جرقه آن از بازار خورده شد و همواره اصناف و کسبه پیشقدم امورات خیرخواهانه بودند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: مسجد‌های جامع شهر‌ها در دل بازار بنا شده اند و این به معنی این است که بازاریان ما قلب تپنده حرکت‌های انقلابی و اسلامی هستند.

شانیان گفت: بازاریان همدان جزو بهترین و منصف‌ترین کسبه هستند و در عرصه‌های مختلف یاریگر مردم و مسئولان استان بوده اند که این امر ستودنی است.

به گفته او بازاریان همدان در زمان همه گیری کرونا و مردمی سازی یارانه‌ها تعامل و مشارکت خوبی با دولت داشتند و این عملکرد خوب و مثبت آن‌ها در حافظه تاریخی استان ماندگار خواهد بود.

اصناف در زمان کرونا ۱۷ میلیارد تومان بخشش اجاره بها داشتند

رئیس اتاق اصناف استان همدان در ادامه به کمک‌های مومنانه اصناف همدان اشاره کرد و گفت: اصناف ۱۷ میلیارد تومان بخشش اجاره بها داشتند و نهایت مساعدت و دلسوزی مالکان را در حق مستاجران در بین بازاریان استان مشاهده کردیم.

احمد گازرانی با تبریک دهه تولید و تجارت به فعالان اقتصادی استان گفت: اصناف حلقه آخر توزیع کالا‌ها و تولیدات کشاورزی، صنعتی و معدنی هستند و در خدمات فنی و تولیدی نیز همواره پشتیبان صنایع گوناگون استان هستند.

به گفته او امنیت اجتماعی ما با اشتغال بهتر می‌شود و کسبه و بازاریان در بحث ایجاد اشتغال همواره پیشقدم بودند ودر زمان کرونا از تعدیل نیرو پرهیز کردند.

گازرانی گفت: اصناف، صنعت، کشاورزی، معدن و تجارت در سطح استان از هم جدانشدنی هستند و با هم می‌توانند اقتصاد مردم استان را متحول کنند.

رئیس اتاق اصناف گفت: از هشت هزار شهید استان در دوران دفاع مقدس ۹۵۰ شهید متعلق به اصناف است و کسبه و بازاریان استان باید قداست و حرمت خون شهدای اصناف را همواره حفظ کنند.

 سه هزار واحد صنفی در همدان فعالیت دارند.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.