لزوم اختصاص حقوق مالکانه دولت از معادن کاشان

فرماندار ویژه کاشان گفت: امسال در صورت اختصاص سهم معادن به شهرستان کاشان، اعتبار برای بهسازی جاده و آسفالت روستا‌ها استفاده خواهد شد.

محمدشریف زارعی در نشست با اعضای شورا‌های اسلامی روستا‌های خنب، جزه، یزدآباد و حسنارود گفت: اولویت استفاده از سهم معادن و تخصیص اعتبار آن راه‌های روستایی برای بهسازی جاده و آسفالت روستا‌ها استفاده تا از خطرات و سوانح جاده‌ای که به صورت هفتگی شاهد آن هستیم کاسته‌شود.

او افزود: توجه به روستا‌ها و مناطق محروم شهرستان در دولت سیزدهم مورد تاکید قرار دارد تا با رفع مشکلات روستاییان از مهاجرت معکوس به شهر جلوگیری‌شود.

فرماندار ویژه کاشان تصریح کرد: برگزاری میز ارتباطات مردمی فرمانداری با عنوان "خدمت صالح" به صورت دوره‌ای در تمامی روستا‌ها تدبیر و برنامه ریزی شده است که از فواید برگزاری آن ارتباط بدون واسطه با مردم و رسیدگی به مشکلات روستاییان است.

فرماندار ویژه کاشان در مورد شورا‌های اسلامی روستا‌ها نیز بیان داشت: اعضای شورا‌های اسلامی در روستا‌های شهرستان به عنوان معتمد مردم شناخته می‌شوند و لازم است ضمن آشنایی کامل با قوانین و مقررات با پیگیری مسائل مردم به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولان باشند.

زارعی در خصوص مسائل و مشکلات روستا‌های خنب، جزه و یزدآباد گفت: روستا‌های خنب و جزه از مقاصد گردشگری و کوهنوردی بخش مرکزی هستند که با توجه به استقبال شهروندان کاشانی از ورزش کوهنوردی این منطقه نیازمند توجه در خدمت رسانی و همچنین جاده‌ای مناسب است.

فرماندار ویژه شهرستان کاشان در خصوص دیگر مسائل و مشکلات روستا‌های خنب، جزه، یزدآباد و حسنارود از جمله مباحث فاضلاب روستایی در مناطق کوهستانی، مشکلات اختصاص زمین برای روستاییان از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ایجاد دامگاه برای متمرکز نمودن و کاهش تردد دام در سطح روستا‌های شهرستان افزود: رفع این مشکلات در کنار مشکلات جاده‌ای در حال بررسی و رسیدگی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.