معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان مطرح کرد

هشت سال دفاع مقدس سرشار از فرهنگ ایثار و شهادت

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: هشت سال دفاع مقدس سرشار از فرهنگ ایثار و شهادت است که باید با استفاده از رسانه به عنوان مهم‌ترین ابزار، این فرهنگ برای نسل آینده تبیین و ترویج شود.

حسن رضانیا  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: زیبایی فرهنگ ایثار در دوران دفاع مقدس باید در عرصه و صحنه زندگی مردم ورود کند به نحوی که جوانانی که آن دوران را ندیدند به خوبی آن را حس کنند.

او در ستاد گرامیداشت چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس استان همدان گفت:دفاع مقدس را مردم اداره کردند بنابراین برای ماندگاری این گنجینه عظیم، مردم باید پای کار بیایند.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: اگر مردم وارد برنامه‌ریزی‌های هفته دفاع مقدس شوند، صحنه‌های زیبایی همچون دهه اول محرم امسال خلق خواهد شد.

رضانیا با اشاره به اظهارات اخیر یکی از سران فتنه، تاکید کرد: وقتی این آدم پلید پس از عاشورای حسینی اظهار نظر کرد، مردم در یک اتفاق بزرگ با حضور در صحنه، عشق و ارادت خود را به امامت و ولایت و ائمه اطهار (ع) نشان دادند و یک بار دیگر سرمایه اجتماعی نظام با امامت و ولایت پیوند خورد.

او گفت: به یک آدم سقوط کرده ماموریت داده می‌شود تا سیاهی‌ها را محو کند و تحت شعاع قرار دهد و حرف‌های بی ارزشی که در شان خودش هست را نثار قهرمان ملی و بزرگ ما کند، اما مردم با حضور خود این نیرنگ را به طور کانل خنثی کردند.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان  با اشاره به اینکه فرمانداران باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن ستاد بزرگداشت این هفته را تشکیل دهند، اظهار داشت: کلیات برنامه‌های این هفته به تصویب رسیده است و پیشنهادات اعضای ستاد برای برگزاری بهتر برنامه‌ها نسبت به سال‌های گذشته ارائه می‌شود.

رضانیا گفت: در نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت کمی ضعیف عمل شده و از ابزار‌هایی که این فرهنگ را تقویت می‌کند به خوبی استفاده نشده است.

او گفت: فرهنگ ایثار و شهادت را به هفته دفاع مقدس خلاصه نکنیم و این فرهنگ را باز کنیم و با حمایت بیشتر، مصادیق آن را گسترش دهیم. نسل جوان هم باید با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شود و این فرهنگ باید در عمق زندگی مردم نفوذ کند.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: سفر رییس جمهور و هیات دولت به همدان به عنوان یک برنامه نمونه کشوری شناخته شد که حاصل هماهنگی مسوولان و مدیران بود که دست در دست هم برنامه‌ها را مدیریت کردند.

منبع ایرنا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.