تلاش برای دستیابی به توازن در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

دستیابی به توسعه متوازن از اولویت‌های شورای راهبردی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: در سال‌های اخیر اقدامات و فعالیت‌های بسیار خوبی از محل بودجه شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی در راستای کمک به توسعه زیر ساخت‌های شهرستان شده است که جا دارد از پشتیبانی و حمایت‌های مالی و معنوی همه مدیران عامل شرکت‌ها و نیز از زحمات شرکت عملیات غیر صنعتی که مسئولیت دبیری و پیگیری منابع مالی و تخصیص اعتبارات را به عهده دارد، تشکر و قدردانی نمایم.

پیام برزگر می گوید: از آنجا که اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از هر فعالیت و عملکرد نقش موثری در تغییر نگرش ذینفعان دارد و تهیه تنظیم و ارائه گزارشات شفاف و مستند و مستمر به ذینفعان و شرکت‌ها و افراد جامعه، کمک شایانی به بهبود روند انجام کار و ادامه مسیر می‌کند تا پیامد فعالیت‌های خود را مشاهده نموده عملکرد خود را ارزیابی و در معرض سنجش قرار دهد و به تصمیم گیران در تعیین خط مشی، راهبرد‌ها و راهکار‌های بهتر و تغییر و بهبود روش‌ها و در نهایت ارتقا عملکرد کمک می‌نماید.

برزگر یکی از اهداف و برنامه‌های دستیابی به توسعه متوازن را برنامه محور بودن طرح‌های شورای راهبردی دانست و یکی از مزیت‌های طرح پیشنهادی جدید را الویت بندی طرح‌ها و پروژ‌های عمرانی و زیرساختی بر اساس شاخص‌های توسعه عنوان کرد.

برزگر گفت: شرکت‌های پتروشیمی علیرغم مسائل فراوان و چالش‌های متعددی که به جهت شرایط خاص ناشی از تحریم با آن مواجه هستند، ولی کماکان به نقش آفرینی در حوزه مسئولیت اجتماعی علاقمندند و آنرا بعنوان یک الویت در اهداف و برنامه‌ها مد نظر قرار داده‌اند.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی می گوید: در عین حال انتظار داریم مراودات بین صنعت و دستگاه‌های اجرایی تقویت و نقش‌های مکمل با قوت بیشتری ایفا شود تا میزان اثربخشی اقدامات و رضایتمندی جامعه پیرامونی در حوزه مسئولیت اجتماعی افزایش یابد.

به گفته او صنعت همواره سعی نموده است موضوع مسئولیت اجتماعی و توجه به جامعه پیرامونی را از اولویت‌های خود قرار داده و در کنار ایجاد و توسعه زیر ساخت‌های شهری، در مواقع حوادث و شرایط اضطراری، نیز همراهی مؤثری را با سایر دستگاه‌های اجرایی داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.