همکاری بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ حامی جدید با کمیته امداد زنجان

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: یکی از مهمترین فعالیت‌های کمیته امداد یتیم نوازی، توجه ورسیدگی وخدمت به فرزندان ایتام و محسنین می‌باشد.

صالحی گفت: کمیته امداد به عنوان نهادی الهی، انقلابی و مردمی در جریان سازی فرهنگ خیر و احسان، رسیدگی به اقشار نیازمند و توانمندسازی مددجویان تحت حمایت فعالیت می‌کند که یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های کمیته امداد یتیم نوازی، توجه ورسیدگی حداکثری وخدمت به فرزندان ایتام و محسنین می‌باشد.


او افزود: علیرغم چالش‌های اقتصادی خیران ونیکوکاران همراهی ومشارکت مناسبی با برنامه‌های اجرایی این نهاد در مناسبت‌های مختلف دارند.


صالحی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۴ هزار و ۵۰۰ حامی جدید برای حمایت مادی ومعنوی از فرزندان عزیزایتام ومحسنین تحت حمایت این نهاد ثبت نام کرده اند، ادامه داد: در حال حاضر قریب به ۲۷ هزار حامی خیر و نیکوکار حمایت مادی ومعنوی بیش از ۴ هزار و ۶۰۰ نفر از فرزندان ایتام محسنین این نهاد را متقبل شده اند.


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تقویت و توسعه بعد مردمی فعالیت‌ها از طریق تقویت مراکز نیکوکاری را از راهبردهاو اولویت‌های اصلی این نهاد دانست و ادامه داد: ۱۷۶ مرکز نیکوکاری در ترویج فرهنگ خیر و احسان سنت‌های حسنه اسلامی و خدمت رسانی موثر به نیازمندان هم سو با فعالیت‌های این نهاد بوده که ۱۰۰ مرکز نیکوکاری با محوریت مساجد در استان ایجاد شده است.


او با قدردانی از خبرنگاران واصحاب رسانه استان که با همت، مهرورزی، نوع دوستی، در جریان سازی و فضاسازی فرهنگ خیر و احسان در جامعه تلاش می‌کنند، افزود: خبرنگاران به عنوان یاوران توانمند کمیته امداد نقش مهمی در فرهنگ سازی وترویج فعالیت‌های خیر خواهانه دارند.


صالحی ادامه داد: دشمن با دسیسه‌های مختلف به دنبال ایجاد نارضایتی وناامید کردن اقشار مختلف مردم به ویژه دهک‌های پایین درآمدی جامعه می‌باشد که نقش خبرنگاران واصحاب رسانه در شفاف سازی و تزریق روحیه امید به عنوان رزمندگان خط اول جبهه فرهنگی می‌تواند بسیار برجسته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.