خالقی:

دولت سیزدهم بر توسعه عادلانه امکانات در مناطق مختلف تأکید دارد

فرماندار زنجان گفت: رویکرد دولت سیزدهم توسعه امکانات در مناطق کم برخوردار و کم‌تر توسعه یافته است.

خالقی در آئین بهره برداری از مجموعه سالن ورزشی چند منظوره زیتون نجف آباد، گفت: در هفته دولت ۱۴۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۰ هزار میلیارد ریال در شهرستان زنجان به مرحله بهره برداری رسید و یا آغاز عملیات اجرایی آن آغاز شد. 

او افزود: این تعداد پروژه در شهر زنجان از لحاظ اعتباری بسیار قابل توجه بوده که بسیار اهمیت دارد.

فرماندار زنجان گفت: عمده پروژه‌های اجرا شده در شهر زنجان در مناطق کم‌تر توسعه یافته بوده و توازنی بین شرق و غرب و شمال و جنوب شهر زنجان ایجاد شده است و باید همه مردم به صورت عادلانه از امکانات رفاهی، تفریحی و ورزشی بهره‌مند شوند.

خالقی ادامه داد: همچنین پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در زنجان با حجم گسترده‌ای کلنگ زنی شد و به زودی هم تعدادی از پروژه‌های مسکن به مرحله بهره برداری می‌رسد.

او افزود: اجرای پروژه‌های ورزشی و تفریحی در مناطق کم‌تر توسعه یافته نشان گر این است که رویکرد کلان نظام و دولت بر این است که اوقات فراغت جوانان در این مناطق پر شده و جلوی بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و معضلات اجتماعی گرفته شود.

فرماندار زنجان ادامه داد: امیدواریم پروژه‌های مختلف ورزشی، تفریحی در مناطق مختلف زنجان و به خصوص مناطق کم‌تر توسعه یافته بیشتر مورد توجه قرار گیرد و دولت سیزدهم هم بر توسعه عادلانه امکانات در مناطق مختلف تاکید دارد.

فرماندار زنجان در پایان رویکرد دولت سیزدهم را توسعه امکانات در مناطق کم برخوردار و کم‌تر توسعه یافته اعلام کرد و گفت: در شهر زنجان برای تحقق این مهم تلاش لازم را خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.